vragen voor bh

  • 9 May 2023
  • 15 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey! Ik ben een meisje van 12 jaar. Sinds men 10 begonnen men borsten al een klein beetje te groeien. Nu zijn ze wat groter, er is zo een boogje onder. Ik draag nu al een tijdje topjes maar ze beginnen omhoog te kruipen, te klein te worden, te hard te spannen… ik heb in huis drie bh’s liggen. Ze zijn ni bepaalt groot hoor. Ik heb ze al eens gepast en ze paste wel. Ik wil dus liever bh’s dragen omdat die veel fijner zitten, maar ik durf het niet te zeggen tegen men moeder. Zouden jullie me wat tips willen geven? Oh ja ik heb geen flauw idee wat men cupmaat is eigenlijk haha. Hoe meet je die op?


15 reacties

Ik zou hier niet moeilijk over doen hoor, dat je borsten groeien is heel normaal en dat je op een dag een bh aan wilt gaan doen ook. En cup maat kun je zelf opmeten moet je maar eens op google bh maat meten opzoeken dan zie je vanzelf hoe of wat.

Hey,

Je andere topic had toch precies dezelfde vragen of niet?

Verder ben ik het met @TikTak eens. Vertel het gewoon aan je moeder, die zal het echt niet raar vinden lijkt me.

Doei!

Reputatie 3
Badge +1

Hey onbekende annoniem, mijn andere topic was een beetje anders. Maar duidelijker waarom ik het niet durf zeggen is omdat ik niet zo'n heeeelllleeee grote borsten heb snap je. Ik heb waarschijnlijk de kleinste cupmaat ofzo idk

 

Reputatie 3
Badge +1

Ja eigenlijk zie ik nu ook dat men andere topic hetzelfde is maar ik dacht dat die er niet op kon omdat ik geen wifi had hah

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey allemaal ik heb eens op de bh's gekeken die ik al thuis had ergens op de zolder en die zijn cupmaat 70AA en 75 AA en ze passen allemaal

Reputatie 3
Badge +1

Zou ik ze dan gaan dragen of niet?

 

Ja

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik wou net aan men moeder zeggen dat ik ze wil dragen maar durf echt niet. Nog wat tips ofzo? Ik ben echt bang

 

Hey,

Je kan naar je moeder gaan en zeggen dat je bh’s wil gaan dragen en er nog een paar op zolder zag liggen.

 

Je moeder draagt ook bhs dus ik weet zeker dat ze het wel verwacht.  Gewoon zeggen: mam ik denk dat ik bhs ga dragen.  Of het gewoon doen als je ze toch al hebt liggen. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil het wel gwn zeggen tegen haar niet op een briefje of in een berichtje ofzo

 

Hey,

Des te langer je wacht des te moeilijker het wordt. Heb ik tenminste altijd.

Reputatie 3
Badge +1

Ja dat kan wel waar zijn. Echt bedankt voor de tips in zal het zeggen als men beste maat weg is dankjewel allemaal!

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik heb het gevraagd aan men moeder en ze reageerde kei normaal  bedankt voor alle tips thxxx

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Ik ben een meisje van 12 jaar. Sinds men 10 begonnen men borsten al een klein beetje te groeien. Nu zijn ze wat groter, er is zo een boogje onder. Ik draag nu al een tijdje topjes maar ze beginnen omhoog te kruipen, te klein te worden, te hard te spannen… ik heb in huis drie bh’s liggen. Ze zijn ni bepaalt groot hoor. Ik heb ze al eens gepast en ze paste wel. Ik wil dus liever bh’s dragen omdat die veel fijner zitten, maar ik durf het niet te zeggen tegen men moeder. Zouden jullie me wat tips willen geven? Oh ja ik heb geen flauw idee wat men cupmaat is eigenlijk haha. Hoe meet je die op?

waarom zou je moeder er moeilijk over doen als het te krap zit moet je wel een bh gaan dragen het hoort bij de pubertijd daus probeer het er met je ouders over te hebben veel liefs mij❤

Reageer