Vragen over schaamhaar. (meisjes)

  • 28 June 2015
  • 3 reacties
  • 486 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeii,

Ik wil graag weten of jullie als jullie je schaamhaar scheren ook je buitenste schaamlippen scheren
of scheren jullie alleen je venusheuvel. En hebben julle tips om je venusheuvel goed glad te krijgen?
Want als ik me net geschoren heb ( ook tegen de richting in) voelt het echt niet glad. En je ziet nog alle-
maal van die hele kleine haartjes zitten. Die er alweer gelijk uitkomen zegmaar. Het maakt niet uit hoe
goed ik het scheer die blijven er zitten. Hebben jullie tips voor mij.

X

3 reacties

heii
Als ik me scheer dan scheer ik alles weg.
Dat wat je zegt als je je venusheuvel geschoren hebt en dar er nog hele kleine haartjes zitten heb ik ook. Ik vind het meestal.prima, maar je kan eventueel ook een speciale ontharingscreme kopen. Moet je wel eventjes opletten of het wel geschikt is voor down there haha .

Xxx
Hey,
Ik scheer me altijd met de goedkoopste babyolie van de action, die is echt super fijn!
Ook ik scheer alles weg, Ik scheer eerst van boven naar onder en dan van onder naar boven.
Scrubben is ook heel belangrijk, dit zorgt ervoor dat je geen ingegroeide haartjes krijgt en bultjes.
Ook kun je een keer naar een harsstudio gaan, dit is volgensmij wel redelijk duur maar het is te proberen.
Succes!

xx

Heyyy! Gewoon alles hoor! 

Reageer