Skip to main content

Sup! Ik ben een meisje van 14 en ik vraag me af of jongens veel schaamhaar onaantrekkelijk vinden.

Ook vraag ik me af welke hoeveelheid schaamhaar normaal is, ik heb ongeveer een centimeter lang en gewoon overal een beetje. Is dat normaal? 

Eigenlijk ben ik gewoon een beetje nerveus dat als ik ooit seks ga hebben dat iemand me dan onaantrekkelijk vind alleen door mijn schaamhaar.

En de laatste vraag: Hoe krijg je al je schaamhaar weg?

Hey slay_all_Day

Ik persoon zou het helemaal niet erg vinden als een meisje haar schaamhaar laat staan. Het ook normaal met de hoeveel je nu hebt. 

Ik scheer mijn schaamhaar zelf wel maar nogmaals ik persoonlijk zou het niet erg vinden als het het gewoon laat staan.

Als je het weg wilt halen kun je denk het beste eerst kort knippen en daarna met scheerschuim en schoon mesje voorzichtig scheren. 


Hoi @slay_all_day 

Schaamhaar is normaal, dat heeft iedereen dus dat is sowieso niet raar.
Ik zou het niet heel erg vinden als een meisje schaamhaar heeft tijdens seks, ik weet niet, het lijkt mij eigenlijk best geil om het zo ff te zeggen😅 zolang het niet teveel is.

Aan de andere kant, is het wel echt iets wat per jongen verschilt, de ene vind het wel fijn en de andere niet tijdens seks. Dat kun je dan het beste aan je vriendje vragen, want heb eigenlijk ook dezelfde vraag naar meisjes toe.

Liefs, ItzJustin


Hoi. 
dat is normaal die hoeveelheid die jij hebt. Veel jongens boeit het gloof ik ook niet voor de seks. Ik kan me wel voorstellen dat een jongen tijdens het beffen het niet chill vind dat er zoveel  haar zit. Zelf zou ik het fijner vinden als een meisje rondom haar vagina scheert, ik scheer mijn schaamhaar ook. Als je het weg wilt hebben knip je het eerst kort en scheer je het daarna af met wel een  schoon en nieuw mesje en scheerschuim


Reageer