Vraag

vragen over ongesteld zijn

  • 30 August 2021
  • 10 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Haay,

Ik heb een paar vraagjes voor de meisjes over ongesteld zijn..

1. Hoe drogen jullie je daar beneden af als je ongesteld bent? Want las je een handdoek gebruikt wordt die toch vies…

2. Ik durf tijdens mijn ongesteldheid bijna geen activiteiten te doen omdat ik bang ben dat er geen toiletten zijn in de buurt en dat ik dan ga doorlekken, maar soms moet ik wel een iets gaan doen... Dus hoe zorgen jullie ervoor dat je geen schrik hebt om iets leuks te gaan doen?

3. Vertellen jullie iedere maand aan je moeder dat het de tijd van de maand is of houden jullie dat voor jezelf?

 

Dankje alvast voor het beantwoorden van m'n vragen!!

Byee

 


10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoii,

Ik gebruik een donkere handdoek en spoel die daarna met koud water uit: dan blijven de vlekken er neit voor altijd inzitten!

Met activiteiten doe ik een tampon in die veel bloed vangt + nacht maanverband als ik heftig ongesteld ben! Dan heb je de minste kans om door te lekken. Ook kan je een vestje meenemen om om je middel te knopen als er toch een vlek in je broek komt, dan ziet niemand het.

En ik vertel het nooit aan mijn moeder, vind ik gewoon niet prettig als ze het weet…

 

XXX

Hey!

1. Hoe drogen jullie je daar beneden af als je ongesteld bent? Want las je een handdoek gebruikt wordt die toch vies…

Ik was eerst goed met water zodat al het bloed weg is/eventjes stopt en dan maak ik het als normaal droog. 

 

2. Ik durf tijdens mijn ongesteldheid bijna geen activiteiten te doen omdat ik bang ben dat er geen toiletten zijn in de buurt en dat ik dan ga doorlekken, maar soms moet ik wel een iets gaan doen... Dus hoe zorgen jullie ervoor dat je geen schrik hebt om iets leuks te gaan doen?

Ik draag altijd een tampon en maandverband. Als je tampon vol zit kan je opnieuw een tampon gebruiken of je kan zonder tampon nog een paar uurtjes met je maandverband doen! Echt ideaal voor school/als je korte pauzes hebt. Misschien kun je ook speciaal ondergoed kopen waarmee je niet kunt doorlekken! 

 

3. Vertellen jullie iedere maand aan je moeder dat het de tijd van de maand is of houden jullie dat voor jezelf?

Meestal als ik heel erg emotioneel ben zeg ik dat ik bijna ongesteld ben. Meestal zijn mijn moeder en ik het tegelijkertijd dus meestal zijn we dan heel erg bitchy😂 we weten bet eigenlijk al zonderdat we het zeggen

Hoop dat dit kan helpen! 

 

Reputatie 4
Badge +3

Haay,

Ik heb een paar vraagjes voor de meisjes over ongesteld zijn..

1. Hoe drogen jullie je daar beneden af als je ongesteld bent? Want las je een handdoek gebruikt wordt die toch vies… ik ga als ik uit de douche kom zo snel mogelijk daar drogen meestal bloed ik dan nog niet.

2. Ik durf tijdens mijn ongesteldheid bijna geen activiteiten te doen omdat ik bang ben dat er geen toiletten zijn in de buurt en dat ik dan ga doorlekken, maar soms moet ik wel een iets gaan doen... Dus hoe zorgen jullie ervoor dat je geen schrik hebt om iets leuks te gaan doen? Om heel eerlijk te zijn vraag ik me dit ook nog af.

3. Vertellen jullie iedere maand aan je moeder dat het de tijd van de maand is of houden jullie dat voor jezelf? Ik houd het wel voor me zelf, me moeder weet wel dat ik al ongesteld ben geweest maar ze hoeft dat niet elke maand te horen hahah.

 

Dankje alvast voor het beantwoorden van m'n vragen!! Geen probleem!

Byee doei doeiii

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy, 

  1.  Ik doe na douchen dat niet met een handdoek maar gwn met wc papier ff want anders kun je die handdoek ook weggooien..
  2. Lieveschat tampons worden je beste vriendin (als het goed voelt natuurlijk) en als het lukt en je weet niet zeker doe je gwn maandverbandje extra dan komt t goed johh.
  3. ik zelf ben er vrij open over en mn moeder weet het meestal wel want ben dan echt fucking chagrijnig en heb mega veel krampen.                                                                                                                                  Hoop dat je hier iets aan had!  Liefs en xx, mij
Reputatie 4
Badge +3

1 tampons gebruiken

2 tampons gebruiken

3 mn moeder vindt de geopende verpakkingen toch wel en ja ook ik ben moody. ben er gewoon open over, ook tegen vriendinnen

Reputatie 2
Badge +1

rox haha love de manier van droogheid

Reputatie 7
Badge +14

Haay,

Ik heb een paar vraagjes voor de meisjes over ongesteld zijn..

1. Hoe drogen jullie je daar beneden af als je ongesteld bent? Want las je een handdoek gebruikt wordt die toch vies… met wc papier 

2. Ik durf tijdens mijn ongesteldheid bijna geen activiteiten te doen omdat ik bang ben dat er geen toiletten zijn in de buurt en dat ik dan ga doorlekken, maar soms moet ik wel een iets gaan doen... Dus hoe zorgen jullie ervoor dat je geen schrik hebt om iets leuks te gaan doen? Door een tampon te gebruiken. 

3. Vertellen jullie iedere maand aan je moeder dat het de tijd van de maand is of houden jullie dat voor jezelf? Nee, maar ze ziet de gebruikte maandverbanden/ tampons toch wel in de prullenbak liggen dus dan weet ze het wel :))

 

Dankje alvast voor het beantwoorden van m'n vragen!! Geen probleem :))

Byee

 

Reputatie 1
Badge +1

Haay,

Ik heb een paar vraagjes voor de meisjes over ongesteld zijn..

1. Hoe drogen jullie je daar beneden af als je ongesteld bent? Want las je een handdoek gebruikt wordt die toch vies…

2. Ik durf tijdens mijn ongesteldheid bijna geen activiteiten te doen omdat ik bang ben dat er geen toiletten zijn in de buurt en dat ik dan ga doorlekken, maar soms moet ik wel een iets gaan doen... Dus hoe zorgen jullie ervoor dat je geen schrik hebt om iets leuks te gaan doen?

3. Vertellen jullie iedere maand aan je moeder dat het de tijd van de maand is of houden jullie dat voor jezelf?

 

Dankje alvast voor het beantwoorden van m'n vragen!!

Byee

 

Hee! 

  1. Ik zorg dat ik het daar beneden extra goed afspoel voor het afdrogen, dan zit er meestal geen bloed meer aan. Mocht het dan toch eraan komen spoel ik de handdoek kort af en doe hem daarna in de wasmachine. 
  2. Die angst is er altijd wel een beetje, bij iedere vrouw/meisje. Zorg dat je extra spulletjes mee hebt, eventueel een donkere legging in een tasje ofzo. Je kan dan altijd verwisselen! En doe dik maandverband in (of eentje die goed alles opvangt, dus niet te dik/te dun. 
  3. In het begin wou mijn moeder het wel weten, nu hou ik het voor mezelf maar meestal heeft mn moeder het wel door (door papiertjes en wc papier in de prullenbak). Dan koopt ze wat spulletjes en maakt ze soms mijn kruik warm en legt die (als ‘verrassing’) in bed. Het is soms wat ongemakkelijk, maar verder is het prima :) 

Ongesteld zijn is iets heel normaal, schaam je er niet voor, en veel succes! Mocht je vragen hebben stel die dan maar!

Haay,

Ik heb een paar vraagjes voor de meisjes over ongesteld zijn..

1. Hoe drogen jullie je daar beneden af als je ongesteld bent? Want las je een handdoek gebruikt wordt die toch vies… 

Ik gebruik meestal een donker gekleurde handoek als ik ongesteld bent zodat het iegelijk niet echt zichtbaar is als er wat op de handoek  komt en als er wat op komt spoel ik het er af en gooi ik hem in de wasmachine 

2. Ik durf tijdens mijn ongesteldheid bijna geen activiteiten te doen omdat ik bang ben dat er geen toiletten zijn in de buurt en dat ik dan ga doorlekken, maar soms moet ik wel een iets gaan doen... Dus hoe zorgen jullie ervoor dat je geen schrik hebt om iets leuks te gaan doen?

Als ik iets ga doen zorg ik ervoor dat ik nuiwe tampon in heb als ik er ben en doe er een maandverband onder  en neem voor de zekerheid altijd nog tampons en maandverband mee en een vest en soms nog extra kleeding 

En zorg dat ik altijd donker kleeding draag voor het geval dat ik wel doorlek zodat het niet echt opvalt

 

 

3. Vertellen jullie iedere maand aan je moeder dat het de tijd van de maand is of houden jullie dat voor jezelf?

In begin wel maar nu niet echt meer maar ze weet wel waneer het weer tijd is als ze de prullenbak gaaat legen en al me papiertjes en maandverband en tampons ziet maar meestal doe ik zelf de prullenbak  als ik ongesteld ben geweest  dus dat ze het iegelijk niet weet 

 

Dankje alvast voor het beantwoorden van m'n vragen!!

Byee

En als je vraagen hebt mag je ze zekker stellen 

 

Haay,

Ik heb een paar vraagjes voor de meisjes over ongesteld zijn..

1. Hoe drogen jullie je daar beneden af als je ongesteld bent? Want las je een handdoek gebruikt wordt die toch vies…

Ik gebruik  een donker handoek en doen gelijk na het douchen een nuiwe tampon in

2. Ik durf tijdens mijn ongesteldheid bijna geen activiteiten te doen omdat ik bang ben dat er geen toiletten zijn in de buurt en dat ik dan ga doorlekken, maar soms moet ik wel een iets gaan doen... Dus hoe zorgen jullie ervoor dat je geen schrik hebt om iets leuks te gaan doen? Zorg dat je altijd spulen bij hebt om het te verschonen 

3. Vertellen jullie iedere maand aan je moeder dat het de tijd van de maand is of houden jullie dat voor jezelf? Ik houw het al me  helen leven voor me zelf aangezien ik een slechte band heb met me moeder 

 

Dankje alvast voor het beantwoorden van m'n vragen!!

Byee

 

 

Reageer