Vraag

vragen over ongesteld dingen

  • 13 November 2022
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hey, ik had even wat vragen. Ik word zelf volgende week 13,. Maar een vriendin van mij word pas eind december 13 , maar zij is dus gister ongesteld geworden. Ik vraag me af of dat wel kan want ze heeft echt nul kont en boobs  en heupen etc ze draagt iets van aaa bh ofzo, en iets voller gebouwd met vollere bovenbenen en buik en ze is 1,57.  Ik dacht echt een beetje huh? en vergeleken met mij ik ben 1,65 met cup A70 slank gebouwd iets meer heup redelijk platte buik en brede schouders en nog nooit ongesteld geweest, alleen afscheiding en dat mn onderbroek heel random nat was dat niet stonk, maar gwn water was ofzo. Ook geen plas ofzo, idk wat dat was. Maar ik vraag me af of het wel mogelijk is dat ze ongesteld was of ze het gwn liegt om ouder te zijn wat eigenlijk ook nergens op slaat lol.

en ik vraag me af wat dat random water of vocht in me broek is, hahaaa nou jaa,  alvast truste doeii xxx

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 16: houd de tekst van je bericht leesbaar.


6 reacties

Badge

heyy,

het kan dat je vriendin echt ongesteld is geworden! want het heeft weinig te maken met de bouw van je lichaam. Zelf had ik ook lange tijd afscheiding maar toen duurde het nog een paar maanden voor dat ik echt ongesteld werd. Van dat water/vocht heb ik zelf nooit gehad, maar het kan zijn dat t eraan zit te komen. 

ik weet niet of je hier veel aan heb maar ja

liefs 'lunaa'

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

het maakt niet uit hoe je anatomie eruit ziet wat betreft ongesteldheid. Het is veel voorkomend dat je idd borsten hebt voordat je ongesteld word, maar dat hoeft niet

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, van dat je vriendin ongesteld is geworden kan best kloppen. En die afscheiding in je onderbroek is waarschijnlijk witte vloed. Dat is vaginale afscheiding en is heel normaal. Hier is nog een link:  Witte vloed | Seks ABC | Sense.info | Sense.info

Groetjes

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

het kn idd best zijn dat je vriendin ongesteld is geworden, het heeft met name te maken met hormonen , en je genen, dus is jouw moeder op haar 14 e ongesteld geworden,  dan is er een minder grote kans dat jij op bijv. Je 11 ongesteld wordt…

Ik ben zelf ongesteld geworden op mijn 13,5. Mijn beste vriendin was  12 ,5 . Mijn vriendin was heel onregelmatig ongesteld het eerste jaar,  ik was het meteen iedere 4 weken.  Zijn heeft mega veel buikpijn en bloedverlies ik veel minder en geen buikpijn.  Je kan er helemaal niks over zeggen. 

Reputatie 3
Badge +2

hey, ik had even wat vragen. Ik word zelf volgende week 13,. Maar een vriendin van mij word pas eind december 13 , maar zij is dus gister ongesteld geworden. Ik vraag me af of dat wel kan want ze heeft echt nul kont en boobs  en heupen etc ze draagt iets van aaa bh ofzo, en iets voller gebouwd met vollere bovenbenen en buik en ze is 1,57.  Ik dacht echt een beetje huh? en vergeleken met mij ik ben 1,65 met cup A70 slank gebouwd iets meer heup redelijk platte buik en brede schouders en nog nooit ongesteld geweest, alleen afscheiding en dat mn onderbroek heel random nat was dat niet stonk, maar gwn water was ofzo. Ook geen plas ofzo, idk wat dat was. Maar ik vraag me af of het wel mogelijk is dat ze ongesteld was of ze het gwn liegt om ouder te zijn wat eigenlijk ook nergens op slaat lol.

en ik vraag me af wat dat random water of vocht in me broek is, hahaaa nou jaa,  alvast truste doeii xxx

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 16: houd de tekst van je bericht leesbaar.

 

Hey hey!

 

natuurlijk is het echt normaal dat u vriendin op 13-jarige leeftijd voor het eerst ongesteld kan zijn. Dat ijj hebt van die afscheidingen is normaal hoor. Dat betekent dat je 1 van die dagen ook voor het eerst ongesteld kan worden. een vraagje:"wordt je snel boos of heb last van buikkrampen?" dat is niet altijd hoor. Maar het is echt heel normaal hoor. Succes en fijne vakantie!!

 

Groetjes xxx

Reageer