Skip to main content

Hai,

ik moet een slotjesbeugel en heb een paar vragen aan iemand die die had/heeft🙂

1/ had je er veel last van en wat dan?

2/ is het makkelijk schoon te houden?

3/ heb je er in het beging last van bij praten?

alvast bedankt🙂,

liefs L.

Hai, heyy! :3

ik moet een slotjesbeugel en heb een paar vragen aan iemand die die had/heeft🙂 mijn vriend had er een

1/ had je er veel last van en wat dan? mijn vriend had er niet echt last van maar het is normaal om er de eerste paar dagen last van te hebben omdat dan je tanden en tandvlees gevoelig zijn (dus het is even wennen)

2/ is het makkelijk schoon te houdenEen slotjesbeugel kan uitdagend zijn om schoon te houden, omdat voedselresten gemakkelijk tussen de slotjes en draden vast kunnen komen te zitten.

3/ heb je er in het beging last van bij praten? zoals ik bij 1 zei het is even wennen :) 

alvast bedankt🙂, geen probleem!!

liefs L. Fijn weekend en de groetjes en een kn​​uf ​​​​​@Kingboy 🤠👑

Hai @Kingboy ,

dankjewel!😊 

Liefs van mij🤗

Hai, hii 

1/ had je er veel last van en wat dan? Alleen in het begin met eten en drinken zelfs het zachtste deed pijn en soms na een controle of een nieuwe draad krijgen en strakker maken 

2/ is het makkelijk schoon te houden? Jawel hoor, wel goed poetsen 🙃

3/ heb je er in het beging last van bij praten? Nee dat niet, wel pijn bij mijn mond open doen en slikken 

alvast bedankt🙂, graag gedaan 😘

liefs L. Liefs terug 🤗

Hai @Boterbloempjee ,

dankjewel jou ook🙂. Wen je er eigenlijk snel aan?,

liefs🤗

Hii @Cantaloupe ,

Ik moest er wel 2 weken aan wennen, maar uiteindelijk gaat het wel beter hoor. 😊 en eigenlijk wel logisch want je bent het niet gewend 🙃

Liefs 🤗

Hai,

ja dat is waar🙃 ik zie het wel, stuur nog wel even een berichtje met hoe het ging🙂

liefs van mij🤗

Hai,   Heee@Cantaloupe 🤗

1/ had je er veel last van en wat dan? Ik heb er in het begin wel last van gehad, vooral veel druk op mijn tanden (wat wel logisch is) en ik had moeite met eten ookal was het zacht zoals@Boterbloempjee zegt. Maar na een tijdje went het wel hoor 🙂

2/ is het makkelijk schoon te houden? Jawel, wel wat meer op letten natuurlijk 

3/ heb je er in het beging last van bij praten? Niet echt bij praten maar dat is bij iedereen verschillend denk ik 

alvast bedankt🙂,  graag gedaan hoor, krijg je je slotjesbeugel al snel?  Als je het spannend vind zou ik het wel even aangeven dan wordt er extra rekening mee gehouden en je krijgt stap voor stap uitleg wat ze gaan doen en wat je voelt. Als ik terug kijk was ik elke keer wel nerveus, maar eerlijk gezegd viel het echt wel mee en mijn tip is wel als je ergens van schrikt of iets raars voelt om wel rustig te blijven, ze weten wat ze doen en zeggen echt wel als er iets fout is. Dus geen zorgen maken hoor, hoop dat het je wat geruststelt 🤗 Ben benieuwd 😊

liefs L.      Liefs terug 💋

Hai @Tropicana ,

dankjewel🤗 stelt me wel wat gerust🙂, waarschijnlijk december/januari maar kan ook nog wat later worden. 

liefs van mij🤗

Hai,

ik moet een slotjesbeugel en heb een paar vragen aan iemand die die had/heeft🙂 Ik heb er een!

1/ had je er veel last van en wat dan? Eerst wel, maar gaat weg

2/ is het makkelijk schoon te houden? Als je de juiste middelen gebruikt wel. (Ragertjes etc.)

3/ heb je er in het beging last van bij praten? Als ze de draad aandraaien heb ik dat.

alvast bedankt🙂,

liefs L.

Liefs van mij,

@Wolkje.

Reageer