Vragen over afvallen

  • 30 June 2015
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,
Ik had hier al eerder een topic over geplaatst maar toch heb ik nog eigenlijk een paar vragen!
Ik hoor soms wel is van mensen dat als je afvalt soms je vet niet mee gaat en dat dan alles gaat hangen :(
Dat wil ik liever niet mijn vragen zijn dus:
1: Als je afvalt gaat dan alles mee of word je slanker en blijft het vet?
2: Ik heb ook dikke benen dus als je wilt afslanken worden je benen dan ook dunner?
3: Dit is echt een vraag waar ik heel erg mee zit mijn hoofd is eigenlijk een beetje mollig en ik vind dat een beetje dunner lichaam daar niet bij past, dus gaat je hoofd dan ook dunner worden of niet?
Toch heb ik nog een laatste vraag, ik zit op de sportschool en doe daar ook trainingen:
1: Zijn groepslessen goed om te volgen en om af te slanken?
2: Wat voor apparaten zijn goed om te gebruiken?
3: Ik wil ook een beetje aan me armen doen niet te veel maar wel gwn een beetje gespierder?

Alvast bedankt voor de reacties!

3 reacties

Ik wil ook afvallen. Ik weet hoe je voelt. ;)

1. Als je afvalt gaat alles (ook je vet) weg. Alleen bij mensen vanaf de.... ja zeg 40 a 45 blijft het vet zitten. Maar dus niet als je jouw of mijn leeftijd hebt. Ik weet niet precies hoe oud je bent.
2. Ook je benen worden dan dunner. Mijn benen zijn ook dik. Maar dat gaat dan allemaal weg. Meestal gaat als eerste je buik, dan je benen en ondertussen ook je bovenarmen.
3. Je hoofd wordt niet dunner, want als je dik/wat dikker bent/wordt wordt je schedel niet groter of het gene wat daar dan nog omheen zit.

1. Groepslessen weet ik niet precies. Geen idee.
2. Het beste is om eerst de kracht apparten te gebruiken, dan worden je spieren warm (en dan gaat het snel) en daarna (hard)lopen, fietsen enz. Want als je gelijk gaat hardlopen moet je minstens 30 min (of 20 skeeleren) voordat je spieren warm worden en er echt iets afgaat.
3.    ^

Ik ben zelf ook wel bezig. Ik zit bij een dieetiste. Ik moet bij de maaltijden iets meer gaan eten zodat je tussen door minder 'snaait'. Ik heb 8 kilo overgewicht. Ik zie er nog wel gewoon goed uit hoor. Alleen een klein buikje en dikkere benen. Ik vind de zomer altijd minder. Ik schaam me altijd als ik ga zwemmen. Daarom vermijd ik dat ook vaak. Of ik moet alleen (of samen met mijn zusje) in ons eigen zwembad die opstaat in de zomer gaan.

Mag ik misschien vragen hoeveel overgewicht jij hebt?

Liefs!x
Hey ja ik ben 15 en heb ook zoiets van 8 kilo overgewicht. (dat zij de arts tenminste) Die 8 kilo moet bij mij denk ik wel meer zijn ik weeg 105 kilo (jaja) ben 1.85, ik vind dat ik wel mag afvallen ik ben niet blij met me lichaam wat andere mensen vinden kan me niks schelen ga gwn naar het zwembad. Hoe meer je denkt dat de mensen naar je kijken lijkt het op een gegeven moment ook zo, niet doen! Geloof mij ik was er ook bang voor maar ik heb nu schijt!

Ik weet het niet, internet is een goede oplossing? En mensen zoeken met ervaringen? 

Reageer