Vraag

Vraagje over haren

  • 25 August 2021
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik weet dat dit niet echt op dit subforum thuishoort maar hier zijn de mensen het actiefsts op en hoop hier dan ook het snelste antwoord te krijgen.

 

Ik heb een probleempje, mijn haar is echt een daadwerkelijke ramp om er ook maar iets van model in het krijgen, Maakt niet uit of ik het vaak of weinig was of ik gell gebruik of niet. Ik heb ook best wel dun haar dus als ik gell goed overall in mijn haren doe zakt alles na 10 minuten als een kaarthuis in elkaar 😂. Heeft iemand iets van tips want ik zie altijd iedereen met haar met volume erin rondlopen en bij mij lukt dat nooit of zoiets

 

alvast bedankt! 👍


3 reacties

Hey! 

Praat er met je kapper over wat je wensen zijn, die weten dat het best. En maak je geen zorgen over in welk subforum je het plaatst. Ik kijk zelf gewoon bij recente topics dus dan maakt het niet uit waarin ze geplaatst zijn.

Hopelijk word het wat met je kaspel :)

Lucas

Ik sluit me aan bij Lucas; je kapper kan je vast advies geven, wij hebben er immers geen verstand van en kunnen natuurlijk ook niet zien wat voor haar jij hebt.

Oke ik weet dat dit niet echt op dit subforum thuishoort maar hier zijn de mensen het actiefsts op en hoop hier dan ook het snelste antwoord te krijgen.

Dat is niet helemaal het idee erachter… lichaam en gezondheid past beter. De reden is ook een beetje nutteloos want volgens mij kijkt de meerderheid gewoon naar recent actieve topics/actief sinds laatste bezoek. Volgende keer beter I guess. :)

@Lucassss 

oke dankjewel 👍

Reageer