Vraag

Vraag voor meiden over borsten


Reputatie 5
Badge +1
  • Praat goed mee
  • 50 reacties

Hoi, meiden

wat vinden jullie van jullie eigen borsten? Ik vind ze dus echt f*ck en veel te groot.


20 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Moeilijke vraag . Ik heb nooit aan gedacht ! Ik vind ze wel een beetje groot . Ik wil dat ze klein blijven, maar ze luistert niet. Ik wil kleine borsten !!! Niet groot . Ik wil ervoor zorgen dat ze krimpen!!! Maar tja.... dat kan niet..…

 

Leuk vraag !!!!

Emma

Reputatie 5
Badge +1

Thanks en ik ben het met je eens

Reputatie 7
Badge +5

Haha, ik begin pas met m'n borsten... je ziet ze niet!! Hehe, maar ik heb wel medelijden met jullie want dalijk komt d'r zo oud eng mannetje

. Of een pedofiel!! YAK

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben er tevreden mee niet te groot niet te klein.

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt voor de reacties

Hey van mij zijn ze in de groei. Mijn tepels zijn groter en rondom is soms een klein beetje groeipijn te voelen want ze worden nog wel wat groter. Ik ben wel happy als het niet meer dan c wordt maar mijn zus heeft nu ook een normale maat op dr 14e dus zal goed gaan :)  te groot lijkt me wel wat lastig maar er zijn gelukkig veel (sport) bh's .

Sanny xxxxx

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt voor de reactie

Badge

Zelf vind ik mijn borsten wel gewoon goed, maar als ik dan naar vrienden kijk wordt ik weleens onzeker over die van mij, eerlijk gezegd ligt het een beetje aan hoe ik me die dag voel

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt dat je hebt gereageerd

Reputatie 5
Badge +1

Hi,

Ik ben zelf transjongen, maar m'n lichaam is nog wel dat van een meisje. Dus ik wil helemaal geen borsten enzo. 

Grtz,

Noah

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +19

@Wolf Je hoeft niet steeds bedankt voor je reactie te zeggen hoor;)

Wilhelmavemela.

@WolfJe hoeft niet steeds bedankt voor je reactie te zeggen hoor;)

Wilhelmavemela.

Haha maar het is wel netjes en beleefd hoor. Houd ik wel van :)  on topic hoe deal je ermee dat je je borsten te groot vind @Wolf ? 

Sanny xxxxxx

Reputatie 5
Badge +1

Niet

Okidoki. Kort maar krachtig. Sorry ik was benieuwd :) 

Reputatie 5
Badge +1

Geen probleem

Reputatie 4
Badge +1

Ik vind mijne juist beetje klein. Ik heb ondergewicht en hoop dat ze nog iets groter groeien maar ben nu al 16... Maar komt wel goed

Magnetronbakje❤️

Reputatie 3
Badge +2

Y’all onthoud ff: no one needs anything, everybody’s perfect ❤️

Reputatie 3
Badge +2

Sommige mensen vinden groot juist heel mooi sommige mensen niet, mr vaak vind je juist hetgene wat je zelf niet hebt mooier/beter

Reputatie 4
Badge

Ze zijn niet groot maar ik wil echt niet dat ze groter worden. Ik ben een beetje aan het struggelen met mn gender. ( ik denk dat ik nonbinair ben) maar van mn borsten hou ik echt niet en draag ook het liefst te grootte t-shirts enzo.

Reageer