Skip to main content
Vraag

vraag voor meiden en boys laten jullie je schaamhaar groeien

• December 13, 2015
  • 28 reacties
  • 3164 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 23, 2023

Hey TS, ja ik dus ook, doe er bij m.n kut en oksels  al jaren helemaal niks aan. Ik vind het ook totaal natuurlijk en gewoon om als meisje behaard te zijn,  ja als de jo.gens het nieg hoeven...  Ben sws 15 en heb dus natuurlijk al lang mn schaamhaar, ben geen kleuter meer. En heb eigenlijk nooit commentaar of gezeur van de jongens gehad, JA, altijd wel bij de 1e keer seks want dan ontdekken ze wat er allemaal uit m. Slipje aan haar komt. Voor mij voor altijd behaard, ga zeker nooit scheren. Wil niet anders dan lekkere volle bos. T is mooi en is erg fijn om er door heen të kroelen als ik me vi ger. Doei!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 25, 2025

Ik laat mn schaamhaar groeien en heb ook harige oksels. enkel mn benen doe ik.  Ben 15 en  scheer me nu drie jaar niet meer. Bevalt me prima.  Ga ook nooit meer scheren.  Ik geef er echt niets om wat jongens er van vinden,  als ik een vriendje heb zeg ik wel tegen hem dat ik wel een behaarde kut heb en dat dat zo blijft. Dan weet hij wat hij kan verwachten. Ik ben meestal veel behaarder dan mn vriendjes.  Ik doe er ook helemaal niks aan, al 3 jaar niet. Dus het is erg rommelig en  scary hairy.  Ben gewoon een behaard meisje.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

ik scheer mijn oksels, maar niet alles weg qua schaamhaar. ik trim het wel bij zodat het niet buiten m'n broekje komt