Vraag

vraag voor meiden


Reputatie 2
Badge

hallo ik heb een vraag voor de meiden ik ben 12 jaar heb bruine krullen en bruine ogen ik ben 162 cm alleen ik ben wel een klein beetje dik en ik heb een klein beetje overgewicht (65 kg).

mijn innerlijk is lief zorgzaam gevoelig en begripvol.

zouden jullie op mij kunnen vallen?

ik ben namelijk een beetje onzeker hierover.

alvast bedankt voor de reactie.


15 reacties

Er bestaat wel een kans . Je innerlijk is best goed, maar heb jij humor???? Ja, dan zou veel meiden je leuk vinden, want jongens met humor vind ik wel leuk

 

Innerlijk is heel belangrijk voor meiden

Emma

Reputatie 2
Badge

heel erg bedankt ik vind zelf dat ik wel best goede humor heb.

Jongens met humor (Niet te veel) zijn wel mijn type

Reputatie 2
Badge

ik heb zeker niet heel veel humor maar met mij kan je zeker wel lachen vind ik zelf.

maar wat voor humor vind je dan leuk normale humor of een beetje flauwe grappen?

Hi tuurlijk kan dat. Geen zorgen je komt je ware echt wel tegen :)  komt goed !

Sanny xxxx

Reputatie 2
Badge

@Sanny bedankt voor de reactie dat helpt heel erg

Als je lief en begripvol bent en belangstellend dan ben je al flink in de plus hoor. En jezelf zijn. Niet stoerder dan je bent of acteren. Zo te lezen ben je heel aardig. Doe je goed ! ;)

Sanny xxxx

ik heb zeker niet heel veel humor maar met mij kan je zeker wel lachen vind ik zelf.

maar wat voor humor vind je dan leuk normale humor of een beetje flauwe grappen?

Grappen over geplette hamsters vind ik veel te veel

Maar normale grappen of moppen vind ik oké

Gewoon lekker jezelf zijn . Ik denk dat heel aardig is

Reputatie 2
Badge

@Emmalove  ik ook grappen moeten wel gewoon normaal blijven en aardig voor een ander

 

 

Reputatie 2
Badge

bedankt ik voel me al beter

 

Jij bent gewoon aardig vind ik en ik denk dat meisjes wel je leuk zou vinden .

Blijf jezelf. 

Je lijkt heel aardig

Reputatie 2
Badge

dankje

 

Reputatie 4
Badge +3

zeker wel

jezelf zijn is leuker dan dom stoer gedoe

 

xx

Reputatie 2
Badge

Heyy,

 

Och wees alsjeblieft niet onzeker over hoe je eruitziet! Dat is helemaal nergens voor nodig, ik weet dat je het niet zomaar uit kan schakelen, maar voor de meisjes maakt het over het algemeen niks uit hoe je eruitziet! En als het ze wel uitmaakt dan zijn ze zeker niet goed voor jou! 

 

Groetjes,

H

 

 

Reageer