Hi,
Ik heb een vraag ben jij ooit knock-out gegaan? Zo ja waardoor kwam dit? Was je volledig bewusteloos? Hoe voelde dit? Ben je een jongen of meisje?
Ben erg benieuwd.
Dankjewel.
Mette
Hi,
Ik heb een vraag ben jij ooit knock-out gegaan? Zo ja waardoor kwam dit? Was je volledig bewusteloos? Hoe voelde dit? Ben je een jongen of meisje?
Ben erg benieuwd.
Dankjewel.
Mette
Hoe bedoel je "knock-out gegaan", door iemand, door een aandoening, door een ziekte, of maakt het niet uit?
Bedoel vooral door bijvoorbeeld een klap ofzo
Ik ben een jongen van 16 jaar vroeger toen ik klein was was ik wel een flauw gevallen. Ik was toen flauwgevallen omdat ik toen hard was gevallen en niet kon ademen en dus flauw viel. Ik kan het nog best goed herinneren ik weet dus dat ik toen geen lucht meer kreeg en flauw viel en ineens lach ik bij m’n moeder en werd ik weer wakker het dee geen pijn of iets.
Ja ik ben wel eens knock-out gegaan van een klap… ik was bewusteloos en weet er eigenlijk niet veel meer van. Wat ik wel weet ik dat ik daarna ontzettende hoofdpijn had en dat ik misselijk was. Dat kwam wss door de hersenschudding.
toen mijn piemel in de deur opening bleef hangen, dit was zo pijnlijk!
Hey
ik ben een keer knock-out geslagen. Eerst was er heel even helemaal niet. De herinnering is heel vaag net als wanneer je iets hebt gedaan wanneer je net wakker was.
Heb een keer gehad dat iemand missloeg met honkbal tijdens gym en tegen m’n hoofd aan knalde met die knuppel
toen viel ik met niet flauw, maar dat was eigenlijk wel beter geweest want het deed echt ontzettend veel pijn
ik was toen helemaal misselijk en duizelig
Ja dat ben ik wel eens gegaan ik heb reuma en zat op dat moment in een rolstoel daar was ik erg boos over ik accepteerde het niet ik ging alles gewoon doen zelfs voetballen op het veldje voor ons huis met vrienden maar ik viel van een richel en ging toen out
Hi,
Ik heb een vraag ben jij ooit knock-out gegaan? ja
Zo ja waardoor kwam dit? ik kan niet tegen bloed, is een soort aandoening ofzo
Was je volledig bewusteloos? volgens mij wel kan ik niet echt weten he
Hoe voelde dit? aan het einde is het een soort ruis alsof je op zee bent met een storm
Ben je een jongen of meisje? jongen
Ben erg benieuwd.
Dankjewel.
Hoi
Ben erg benieuwd.
Gr. MickeyMouse, een muis met 9 levens, ik dacht dat dat meer iets voor katten was...
Hoi
mijn reactie aan jou moet eerst gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan. Dus nog ff geduld..
Gr. MickeyMouse
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.