Hallo iedereen! Ik ben net 2 weken 14 en begin te merken dat ik in de puberteit kom. Denk aan schaamhaar, acne, moodswings. Nu heb ik een vraag. Mijn penis is ongeveer 9-10 cm lang, begint deze te groeien wanneer ik wat verder in de puberteit zit of gewoon uit het niets?
Heyy
De pubertijd is een proces met veranderingen die erg geleidelijk gaan en bij iedereen op een ander moment beginnen. Wanneer je penis zich verder ontwikkeld kunnen wij dus niet goed vertellen. Bij de een is dat helemaal aan het begin van de pubertijd en bij de ander is dat wat later in de pubertijd.
Echter is het ook zo dat je penis niet in 1 dag enorm veranderd. Ook de ontwikkeling van je penis is een proces wat heel geleidelijk gaat en wel een aantal maanden/jaren duurt voordat je echt bij het eindresultaat bent.
Waarschijnlijk zal die nog wel groeien en ontwikkelen, maar alles komt op zijn tijd en je merkt vanzelf wanneer dat zo is! Alles komt op zijn tijd en het is niks om je zorgen om te maken in ieder geval!
Groetjes van mij!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.