Beantwoord

Vraag over haar rond tepels


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik heb even een vraagje. Ik heb dus haar rond mijn tepels en ik weet dat dat gewoon normaal is, maar mooi vind ik het niet dus wil ik het graag weghalen. Nu lees ik op internet verschillende dingen die je kan doen om het weg te halen, het meest wordt epileren aangeraden alleen lijkt me dat erg pijnlijk. Het doet al pijn als ik met mijn vingers aan zo’n haartje trek… Daarom lijkt dat voor mij niet echt een optie, maar ik las  dus ook over ontharingscreme of je haartjes gewoon zo kort mogelijk knippen... 
 

Iemand ervaring met ontharingscrème? Of het weghalen van tepelhaar in het algemeen?

 

xx 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 April 2020, 16:34

Bekijk origineel

11 reacties

Hey,

Ik kan zeker ontharingscrème aanraden. Dik erop smeren en dan 10 min. Laten zitten. Daarna eraf halen met lauw water. Als het erg prikt: meteen afhalen!

Hey,

Ik kan zeker ontharingscrème aanraden. Dik erop smeren en dan 10 min. Laten zitten. Daarna eraf halen met lauw water. Als het erg prikt: meteen afhalen!

Thanks! Ik hoorde alleen wel dat het erg stinkt, omdat er chemische middelen in zitten. Klopt dat van het stinken?

Hey,

tis normaal om daar haartjes te hebben.

Je kan idd ontharingscrème gebruiken, alleen kan er dan een beetje irritatie ontstaan rond je tepel. Dat is dus niet erg maar het kan eventjes pijn doen of jeuken.

Als het  niet al te veel is kan je het ook met een pincet weghalen. Hierbij moet je dan de huid waar het haartje uit groeit strak trekken en dan het haartje eruit halen. 

Wat je ook doet, het gaat sws niet heel fijn zijn. Het is echt waar jij je het best bij voelt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Xx:four_leaf_clover:

Hoi

 

Ontharingscrème lijkt me een goede optie hiervoor. Zoek het internet gerust af naar een crème met goede recensies, zodat je met de meest fijne en minst chemisch ruikende aan de slag kan. Lees voor je begint de verpakking echter goed na, aangezien er crèmes zijn die je slechts vijf minuten of minder mag laten zitten. Bij anderen is dat dan weer wat langer. 

 

Gr. Kenshin

Thanks iedereen voor jullie advies!😊

Hey,

tis normaal om daar haartjes te hebben.

Je kan idd ontharingscrème gebruiken, alleen kan er dan een beetje irritatie ontstaan rond je tepel. Dat is dus niet erg maar het kan eventjes pijn doen of jeuken.

Als het  niet al te veel is kan je het ook met een pincet weghalen. Hierbij moet je dan de huid waar het haartje uit groeit strak trekken en dan het haartje eruit halen. 

Wat je ook doet, het gaat sws niet heel fijn zijn. Het is echt waar jij je het best bij voelt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Xx:four_leaf_clover:

Thanks voor je advies! Ik heb dus eig niet heel veel haartjes, kan ik dan alsnog ontharingscrème gebruiken? 

Ik lees ook dat ontharingscreme werkt doormiddel van chemische middelen, is dit dan niet slecht voor je gezondheid?

Ik lees ook dat ontharingscreme werkt doormiddel van chemische middelen, is dit dan niet slecht voor je gezondheid?

Het ruikt idd erg, wss idd door die chemicaliën. Zelf gebruik ik t al lang, en heb daar geen gevolgen aan ondervonden. Maar ik zou t alleen gebruiken als je erg veel haartjes heb of het irriteert.

Ik lees ook dat ontharingscreme werkt doormiddel van chemische middelen, is dit dan niet slecht voor je gezondheid?

Je mag er in Nederland wel vanuit gaan dat er geen producten worden verkocht die schadelijk zijn voor je gezondheid. Lees, zoals Kenshin al zei, goed de gebruiksaanwijzing door en volg deze nauw. Dan kan het eigenlijk niet mis gaan.

Let ook op eventuele bijwerkingen die in de bijsluiter staan. Dan kom je niet zomaar voor verrassingen te staan.

Gr. Pin

 

Thanks voor je advies! Ik heb dus eig niet heel veel haartjes, kan ik dan alsnog ontharingscrème gebruiken? 

Hey!

Ja, ontharings crème kan je gewoon gebruiken ja.

Succes,

Xx:four_leaf_clover:  

Reputatie 3
Badge +2

ik heb het zelf dus ook en de meste vrouwen hebben het alleen soms minder zichtbaar ik zeg wel dat je het moet laten omdat als je het weghaald er meer terugkomt

Reageer