Vraag aan meisjes, scheren jullie je okselharen

  • 14 June 2022
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heeey, ik vraag me af of er andere meiden zijn die zich wel/niet scheren. 

Ik ga namelijk morgen zwemmen met mijn klas, maar ik schaam me er heel erg voor en ik weet niet of wel wil zwemmen. 

Dus ik vraag mij af wat andere jongens/meiden hiervan vinden. 

<3

 

Scheer jij je oksels? (meisje)


5 reacties

Je moet eigenlijk gwn doen wat je zelf wilt. Ik vind het persoonlijk niet zo fris en fraai zegmaar, dus ik scheer het, maar als jij er anders over denkt, moet je dat gwn lekker rocken.

Nu is het helaas zo in deze maatschappij dat mensen hun eigen voorkeur en mening soms niet voor zich kunnen houden en een vervelende opmerking maken. Daarom is scheren misschien, voor nu, de veilige optie als je bang bent voor deze opmerkingen.

Reputatie 4
Badge +3

ik scheer alles benen schaamhaar oksels

omdat ik het fijn vind

 

xx

Badge

heey! je moet zelf echt bedenken wat voor jou goed voelt! persoonlijk vind ik het wel fijn om te scheren, dat kan voor jou heel anders zijn! het zal de meeste niet eens opvallen, mocht dit wel zo zijn en ze er vervelende opmerkingen over maken denk ik dat het jouw mening hierover niet mag veranderen. Je bent ALTIJD baas over je eigen lichaam

 

liefs,

Reputatie 3
Badge +1

hallo, 

okselhaar is niks voor om te schamen iedereen heeft het. ik scheer mijn okselhaar alleen als ik weet dat ik ga zwemmen ofzo anders laat ik het staan. ik weet dit is oftoppic maar ik scheer mijn been haar eigenlijk ook niet 

groetjes, ik weet geen naam123

Reputatie 2
Badge +1

hey, ik heb dit zeker ook. ben 12 en heb precies hetzelfde. ik heb me wel eens geschoren omdat ik bang was voor de opmerkingen, maar nu denk ik f*ck it! waarom verwacht iedereen dat dames zich wel scheren en mannen niet? waarom is het raar als vrouwen zich niet scheren? ik vind zeker dat je baas over eigen lichaam bent, en dat je gewoon moet doen wat je wilt. (ben btw veel te laat met deze reactie maar dat maakt niet uit.) maar doei

Reageer