Vraag

🩸vraag

  • 23 March 2022
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben 11 en ben mega bang dat ik in de klas 🩸 word. Ik heb een meester dus dat is super moeilijk als ik het tegen hem moet zeggen als het op school gebeurd. Dus mijn vraag is hoe weet ik waneer ik 🩸word?<3


5 reacties

Gister was er een soortgelijke vraag: 

Ik zou mij hier niet te druk om maken.  Het is echt niet zo dat opeens de sluis open gaat en je meteen doorlekt. Het begint met wat lichte roodbruine afscheiding of een paar druppeltjes bloed. Wees dus niet bang dat je plotseling ontzettend ongesteld wordt, in de klas.

Wat je zou kunnen doen, is voor de zekerheid een inlegkruisje, tampon of maandverbandje in je tas te doen zodat  je wel voorbereid bent als je toevallig op school bent als je ongesteld wordt. Gwn uit voorzorg. Dit geeft je wellicht wat rust.

En stel je bent ongesteld, vertel ik dat ook echt niet aan mijn leerkrachten hoor. Je gaat gwn even naar de wc, doet je ding en komt daarna gwn weer terug alsof er niets aan de hand is. Je hoeft dat echt niet tegen je meester te zeggen hoor.

Reputatie 7
Badge +9

Hoe hoeft er niet bang voor te zijn het is normaal maar als je buikpijn krijgt ga dan naar de wc of als je onderbroek nat is dan misschien maar neem altijd een onderbroek me en een maandverband of tapons 

Heyyy,

Ik heb een hele lange tijd hetzelfde probleem gehad en toen werk ik het gewoon thuis. Dat wil natuurlijk niks zeggen. 

Neem sowieso altijd maanverband/tampons, schone onderbroek en paracetamol mee. Meestal als je ongesteld gaat worden krijg je buikpijn, hoofdpijn, snel moe, snel geïrriteerd en meestal last van pijnlijke borsten. Vaak is het ook zo dat dochters ongeveer dezelfde cyclus krijgen als hun moeder.

Je kan ook altijd aan vriendinnen hulp vragen ofzo 

Ik wens je heel veel succes en sterkte!

Ly!

Sunset

Reputatie 7
Badge +7

ik heb zelf vaak eerst kramp en rozig bloed in het slijm dat mijn geslachtsdeel aanmaakt. daardoor weet ik her vaak ook optijd

Reputatie 2
Badge

Hey ik ben 11 en ben mega bang dat ik in de klas 🩸 word. Ik heb een meester dus dat is super moeilijk als ik het tegen hem moet zeggen als het op school gebeurd. Dus mijn vraag is hoe weet ik waneer ik 🩸word?<3

Hey @Pastel ! 
 Ik ben het ook op school geworden met een meester, maar hoe oud is hij? Hij zal het zeker begrijpen wanneer je het word, het is gewoon super normaal! En als je iemand uit je klas kent die het ook al is kun je altijd naar die gene. Daarbij je word het meestal wanneer je moeder het ook ong is geworden

Reageer