Vraag

vorm piemel

  • 11 April 2020
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hé gasten, een vraagje. Bepaald de vorm van je piemel hoe je hem in je boxer parkeert!

ik bedoel ik heb m’n piemel altijd over m’n ballen naar beneden liggen in m’n boxer,  en als m’n piemel “vrij” is blijft ie over m’n ballen liggen met een boogje naar beneden. 
andere jongens die ik naakt zie en die hun piemel omhoog hebben liggen hebben ook een rechtere piemel.

weet iemand dat, en hoe is dat bij jullie?


3 reacties

Heyy

Heb geen idee of het er mee te maken heeft. Nu heb ik wel horen zeggen als je je piemel altijd rechts legt, dat je ook rechts zak groeien. Weet niet of het zo is hoor. Vaak ligt ie bij mij rechts, maar zonder onderbroek hangt ie gwn naar beneden ( als me piemel slap is toch ;) ) .

Groetjes

Kaas123

Reputatie 1
Badge +1

Hey,

 

mijn piemel is klein slap dus die van mij kan gewoon omhoog. Ik heb een rechte piemel en staat dus geen kant op ofzo. Ik heb wel eens piemels gezien die naar 1 kant gingen, idk of dat kwam door naar een bepaalde kant leggen.

groetjes

Badge

Hallo

 

Mijn penis staat als die stijf is naar links 

Ik heb dus een afwijking naar links alleen da is echt een felle afwijking van een paar centimeter. 

Ik heb gelezen dat het niet zo erg is als het geen pijn doet want als ie stijf is dan is ie nog altijd soepel genpoeg om in de vagina te komen

Reageer