Skip to main content

Dus als in mijn voorhuid naar achter doe (niet helemaal naar achter maar tot de helft ) dan zie ik dat mijn eikel verbonden is met mijn voorhuid via een klein dun draadje ik durf niet om mijn voorhuid helemaal naar achter te doen maar kan iemand mij zeggen of het kwaat kan of ofdat ik gewoon mijn voorhuid naar achter kan doen

Ik kan wel aftrekken maar dan doe ik mijn voorhuid 1/2 over mijn eikel en dat doet geen pijn mijn voorhuid zit ook helemaal niet te strak dus ik weet echt niet wat het probleem is


Hoi dat heet vlgs mij het toompje en is een heel normaal verbindinkje tussen voorhuid en eikel dus geen zorgen dat hoort er te zitten 🙂 en is rekbaar je voelt vanzelf hoe ver dat kan.  Niet te strak trekken want dat is pijnlijk. 

Groetjes liefs Julian X 


Dat is volgens mij ook het toompje idd, ik had ook een tijdje dat voorhuid er niet overheen schoof, maar nu bij een stijve komt de hele eikel bloot. Maar het kan geen kwaad, als je maar voorzichtig doet. 


Hoi dat heet vlgs mij het toompje en is een heel normaal verbindinkje tussen voorhuid en eikel dus geen zorgen dat hoort er te zitten 🙂 en is rekbaar je voelt vanzelf hoe ver dat kan.  Niet te strak trekken want dat is pijnlijk. 

Groetjes liefs Julian X 

Ik heb wat opgezocht over het toompje en ik denk inderdaad dat het dat is danku voor uw hulp


Ja, dat is idd het toompje. Je kunt gewoon je voorhuid naar achter doen. Wat je ook kunt doen is als je gaat rukken  een paar vingers nat maken met spuug en dan over het toompje wrijven. Voelt erg lekker.


Reageer