Voorhuid vast aan eikel

  • 2 March 2020
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben 13 en heb een probleem wat ik nog nooit gezien heb op deze site. Mijn voorhuid was eerst nauw maar de laatste tijd heb ik geprobeerd om het helemaal over de eikel te trekken, dat lukt tot een bepaald moment. Het toompje is te kort, maar ook op andere plekken zit de voorhuid vast, ik durf hier niet over te beginnen bij mijn ouders, wat moet ik doen?


4 reacties

Badge

Je moet je pik elke dag schoonmaken…

Zo niet dan krijg je dit en ik denk dat het wel slim is om met je ouders te bespreken heb ik ook gedaan toen ik net zo oud als jou was (2 jaar geleden). Alleen ik had zo erg doorgetrokken dat ik het dunne velletje op mn eikel voor een stukje er vanaf had getrokken (pijnlijk) maar maak dit wel bespreekbaar!

Badge

Je moet je pik elke dag schoonmaken…

Zo niet dan krijg je dit en ik denk dat het wel slim is om met je ouders te bespreken heb ik ook gedaan toen ik net zo oud als jou was (2 jaar geleden). Alleen ik had zo erg doorgetrokken dat ik het dunne velletje op mn eikel voor een stukje er vanaf had getrokken (pijnlijk) maar maak dit wel bespreekbaar!

Helpt

het schoonmaken van de penis met het losmaken van de huid die vast zit? 

Je bedoelt dat stukje aan de onderkant van je penis?

Badge

Je bedoelt dat stukje aan de onderkant van je penis?

Als je het toompje bedoelt dan ja, word die losser? Maar gaat die andere huid die vast zit dan los of moet ik laten bijsnijden?

Reageer