Vraag

voorhuid probleem

  • 29 October 2020
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Badge +2

Als ik een stijve heb (of slappe) kan ik mijn voorhuid niet van mijn eikel afkrijgen als mijn penis stijf is zie ik alleen het bovenste stukje van de eikel de bovenkant zeg maar mijn ouders weten hier niet van wat moet ik doen? Als ik aftrek kan hij er ook niet helemaal af


6 reacties

Hey,

ik weet niet hoe oud je bent, maar als je er last van hebt is het denk ik beter om naar de huisarts te gaan en daar bespreekbaar maken.

Badge +2

 -onnodige quote verwijderd-

Ik ben 13 maar durf het ook niet tegen mn ouders te zeggen

Vanaf je 16e mag je zonder toestemming de huisarts bezoeken en mag de huisarts ALLEEN met toestemming van jou met je ouders erover hebben, GEEN TOESTEMMING = NIKS ZEGGEN (handelingsbekwaam).

Mocht je er toch echt last van hebben, is het toch wel beter om het bespreekbaar te maken bij je ouders of iemand in de familie die je vertrouwt en die wellicht verder kan helpen om te zoeken naar een oplossing. Succes!

 

Badge

Hoi dit is jeffreykiller5000.

Je moet hem er gewoon vanaf trekken, dat komt wel goed als je een beetje glijmiddel ofzo erbij gebruikt, je kan ook je eigen spuug gebruiken als je echt niks hebt of als je een chickie hebt kan die ook een beetje zuigen eraan en dan komt er wel speeksel op. Ik heb hier ook ervaring mee en toen liet ik een chickie erop spugen en toen trok ik het er gewoon vanaf.

Dit was jeffreykiller5000.

Groetjes,
jeffreykiller5000

Badge

Als ik een stijve heb (of slappe) kan ik mijn voorhuid niet van mijn eikel afkrijgen als mijn penis stijf is zie ik alleen het bovenste stukje van de eikel de bovenkant zeg maar mijn ouders weten hier niet van wat moet ik doen? Als ik aftrek kan hij er ook niet helemaal af

Hoi! Ik had precies hetzelfde probleem op dezelfde leeftijd als jij. Dit is een normaal probleem en komt vaak voor. Blijf het gewoon proberen. Vaak werkt het wel als je net onder de douche bent geweest. Ook lukt het vaak makkelijker als de piemel slap is. Probeer het gewoon vaker en dan komt het vanzelf wel. Er is niks om zorgen te maken. 

Reputatie 1
Badge

Hey! Er is een kans dat je iets hebt genaamd Phimosis en dat houdt in je je voorhuid niet naar achteren kan trekken, ik heb dit persoonlijk niet maar nogmaals er is een kans dat je dat hebt. (het kan eventueel zijn wat ze hier boven zeggen)

Reageer