Skip to main content

Hallo, in slappe toestand krijg ik mijn voorhuid met alle moeite naar achter, het voelt dan meteen niet fijn dus ik doe hem gelijk weer terug. Ik ben erg bang voor de zogeheten “Spaanse kraag”. In stijve toestand lukt het me helemaal niet om mijn eikel bloot te maken. 

heeft iemand tips hoe ik over de angst kan stappen om mijn voorhuid naar achter te halen? Ik wil mijn penis namelijk goed schoonmaken maar durf het niet aan.  Ook wil ik binnenkort met mijn vriendin de liefde gaan bedrijven. Is dat mogelijk met een onblote eikel?

Hoi,

Ik heb hier zelf ook last van vroeger kon ik de voorhuid niet eens over de eikel halen. Nu kan ik dat wel, als je in de pubertijd komt gaat dat steeds beter lukken want je gaat er misschien vaker voelen of aan zitten. Je hoeft je geen zorgen te maken! 

Groetjes

Ik denk persoonlijk dat het het beste en gezondste voor u penis is dat ge naar de dokter daar mee gaat

@helpmijaub  probeer het eens als je onder de douche staat en dan steeds een stukje verder, elke dag. In bad kun je het ook proberen 

Heyy,

Je moet idd oppassen voor een spaanse kraag dat wil je niet namelijk.. Je kan denk ik het best even naar de huisarts gaan zodat die er even naar kan kijken. Waarschijnlijk krijg je dan een hormoonzalfje mee die je op je voorhuid moet smeren waardoor de voorhuid langzaam soepeler en losser wordt.

Je kan idd ook proberen om je voorhuid onder een lauwe douch wat op te rekken, maar pas daar wel een beetje mee op. Forceer nooit wat en als je pijn krijgt gelijk stoppen!

Groetjess, ItsJustMe :)

Hoi,

Ik heb hier zelf ook last van vroeger kon ik de voorhuid niet eens over de eikel halen. Nu kan ik dat wel, als je in de pubertijd komt gaat dat steeds beter lukken want je gaat er misschien vaker voelen of aan zitten. Je hoeft je geen zorgen te maken! 

Groetjes

Ik ben nu al 18 jaar, de pubertijd is haast al bijna voorbij.. 

Reageer