voorhuid kan niet helemaal over de voorhuid

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Badge

hoi allemaal, ik ben een jongen van 12 en mijn voorhuid zit een soort van vast aan mijn eikel. is er iemand die dit herkent of tips heeft om het weg te halen? want het doet best wel zeer tijdens het masturberen.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, 

in het begin had ik dit ook, probeer gewoon voorzichtig je voorhuid steeds een stukje verder weg te trekken van je eikel. Als het veel pijn doet of begint te bloeden moet je stoppen. Je kunt bij het masturberen wel bijvoorbeeld speeksel of glijmiddel gebruiken. Het zou kunnen dat dit de pijn verlicht.

De voorhuid hoort vast te zitten aan de eikel. Dit riempje heet het toompje. Als deze te kort is, is het wellicht verstandig om hiermee naar de huisarts te gaan. Ga zeker niet zelf proberen om het weg te halen. 

Heyy

Zoals xLisa zegt, als het pijn doet is het idd verstandig om langs je huisarts te gaan ipv het zelf op te willen lossen, want daarmee kun je het alleen maar erger maken. Het is iets ongemakkelijk om te zeggen tegen je ouders, maar toch kun je het beter doen; Ook je huisarts heeft dagelijks patiënten met dit soort dingen, dus je hoeft je daar absoluut geen zorgen over te maken!

Reageer