Vraag

Voorhuid gaat niet vanzelf naar achteren bij stijve, tips?

  • 15 July 2020
  • 6 reacties
  • 500 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hoi jongen 14 mijn voorhuid gaan niet van zelf naar achteren als ik een stijve heb hoort dat of niet en tips??


6 reacties

Als het pijn doet, zou ik er even naar laten kijken door de huisarts.

Dit hoort eigenlijk niet, je meot je voorhuid naar achter kunnen doen. Zelf lukt het me ook pas sinds 6 maanden ofzo omdat ik nu masturbeer en het daardoor soepeler gaat. Als ik een stijve hebt gaat de voorhuid ongeveer tot de helft uit zichzelf. Ik kan hem zelf dan verder trekken. Je moet het gewoon elke dag onder de douche doen zover het kan (zonder pijn) Dan gaat het uiteindelijk soepeler! En denk niet dat je dan gelijk je eikel aan kan raken, want na 14 jaar onder de voorhuid is die heeeeel gevoelig.

Heyy

Wat @anoniemegast43 zegt is heel juist. 

Het moet niet vanzelf naar achter als je penis stijf is, al moet het wel kunnen als jij een handje helpt(snapje?, een handje, sorry moest ff).

Als het zo niet lukt kun je idd zoals al gezegd is je voorhuid rekken, dus iedere dag je voorhuid zo ver doen als je kan zonder pijn te hebben. Als je dat een tijdje doet wordt de voorhuid groter en kun je hem makkelijk achter je eikel halen. 

Groetjs

Reputatie 1
Badge +4

Hoe moet ik dat dan doen @Kaas123 dat rekken 

Heyy

Bekijk deze website ff.

Groetjs

Reputatie 7
Badge +5

Hé Pietje dat hoeft ook niet vanzelf te gaan, dan heb je gewoon een wat langere en flexibele voorhuid, heb ik ook

Reageer