Vraag

voorhuid gaat niet helemaal over mijn eikel heen en doet pijn

  • 20 June 2021
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben sins kort achter een probleem gekomen

mijn voor huid gaat niet helemaal over mijn eikel heen en als ik hem veder naar achter schuif doet dat pijn (ik durf het niet aan mijn vader te vragen aangezien ik al wat ouder ben ) Ik loop met dit probleem al zo 3 maanden sins ik voor het eerste af had getrokken samen met een vriend en zag dat hij zijn voor huid wel over zijn eikel kon doen en ik niet


4 reacties

Heyy

 

Je kan proberen om je voorhuid telkens een beetje uit te rekken en telkens iets meer over je eikel te doen. Misschien lukt het je dan zelf om te oefenen waardoor je voorhuid op een gegeven moment wel over je eikel wilt.

 

Als dat niet zo is wil ik je adviseren om naar de huisarts te gaan. Dat is misschien een beetje ongemakkelijk, maar de huisarts ziet dit soort dingen genoeg. Waarschijnlijk geeft de huisarts dan een hormonen zalfje mee die je op je voorhuid moet smeren waardoor je voorhuid met de tijd wijder word. Als je voorhuid echt strak zit bestaat er een kans dat je moeten word besneden.

 

En misschien geeft deze link je nog wat informatie over wat je tegen dit probleem kan doen!

 

Groetjes van mij!

Ik begrijp dat je dit niet aan je vader wil vragen. Ik raad je aan om wel actie te ondernemen om te ontdekken of een zalfje het kan verhelpen of dat een andere behandeling nodig is. Kijk even op deze site, daar wordt uitgelegd wat het inhoudt en wat je zoal kan doen. Succes!

Edit: je bent zeker niet de enige die dit heeft, dus maak je niet teveel zorgen. Je huisarts zal hier ook niet gek van opkijken, het is immers zijn/haar werk.

Heyy

[…]
​​​Groetjes van mij!

Haha we waren weer eens tegelijk bezig met een reactie typen. :D

Haha we waren weer eens tegelijk bezig met een reactie typen. :D

Daar zijn we erg goed in haha😂😉

Reageer