Vraag

Voorhuid blijft over eikel bij erectie

  • 11 October 2020
  • 7 reacties
  • 2092 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi allemaal en dankjewel alvast dat jullie de moeite doen om dit te lezen,

 

Ik heb een vraag, tijdens een erectie blijft mijn voorhuid namelijk bijna helemaal over mijn piemel zitten. Volgensmij is dit niet de bedoeling want ik weet dat bij eigenlijk alle mannen hun voorhuid strak achter hun eikel zit bij een erectie en tijdens het aftrekken. Ik ben dus benieuwd of het een probleem is dat dit bij mij niet gebeurt of omdat mijn piemel nog moet groeien en de voorhuis al wel lang genoeg is. Ik kan trouwens wel gewoon mijn voorhuid helemaal tot achter mijn eikel halen zonder pijn. 

Ik zou het heel erg waarderen als iemand hier bij kan helpen, dankjewel alvast!!!
 

Groetjes,

Jan16


7 reacties

Hi Jan16,

 

volgens mij is er niks mis met jou en jouw piemel. Je zegt dat je je voorhuid makkelijk helemaal naar beneden kan doen, nog ff voor de zekerheid, bedoel je dat dat kan als je piemel slap is en ook als ie stijf is?

 

Het ligt er gewoon aan of je een lange voorhuid hebt of niet. Mijn twin en ik hebben ook een lang vel en bij ons is onze eikel vaak ook nog bedekt als we een stijve hebben. Wij kunnen onze voorhuid wel makkelijk naar beneden doen, maar meestal moeten we daar een handje bij helpen en vaak floept ie er dan ook weer terug over, maar ja, das geen probleem, iig niet voor ons. Als een andere jongen ons pijpt (ja we zijn allebei gay)  dan doet die gewoon onze voorhuid naar beneden en dan kan ie aan onze eikel likken enzo, dus np.

 

Blijft jouw voorhuid bij een stijve piemel dan wel vanzelf altijd onder je eikel zitten?

Das bij ons jongere broertje ook een tijdje geweest, want eerst kon ie zijn vel helemaal niet over zijn eikel naar beneden krijgen en toen wel, maar toen bleef die er steeds onder zitten en kreeg die ‘m niet meer omhoog. Toen na een tijdje met zalf van de dokter is zijn voorhuid wat soepeler er wijder geworden. Nu blijft die er niet meer achter zitten.

Btw, ik vind een lange voorhuid wel leuk om mee te spelen, dus van mij mogen jongens die wel hebben.

 

Ik lees het wel, oh ja, als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

 

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge +2

Hi, M en Ms

 

Wat fijn dat je hebt gereageerd en sorry voor mijn late reactie. Maar ja ik kan mijn voorhuid over mijn eikel halen als hij slap en stijf is. Ik kan me wel verplaatsen in jou en je twin, je beschrijving is denk wel hetzelfde als als wat ik heb, ik kan mijn voorhuid ook helemaal achter mijn eikel doen maar hij gaat dan ook weer vanzelf terug. 

Mijn voorhuid blijft zoals ik al eerder heb gezegd helemaal over mijn eikel als mijn piemel stijf is, ik maakten er me een beetje zorgen over met bv later een condoom omdoen ofzo want ik weet niet of dat dan kan. Je ziet namelijk altijd bij mannen dat hun voorhuid helemaal strak achter hun eikel zit bij een erectie. Ik weet niet of je hier ervaring mee hebt maar weet jij of dit een probleem is? 

Dankjewel voor je snelle reactie en je hulp, en dat jij en je twin gay zijn is natuurlijk helemaal niks mis mee het is alleen maar knap dat jullie het durven te zeggen !! ♥️

 

Groetjes,

Jan16 

Hi Jan16,

 

Wat fijn dat je hebt gereageerd en sorry voor mijn late reactie.

oh, dat maakt toch niet uit dat je niet gelijk reageert, je hebt vast meer te doen dan alleen dit forum. Ik maak het ook vaak mee dat er helemaal niet gereageerd wordt, dus ik ben wel blij met jou :slight_smile:

 

Maar ja ik kan mijn voorhuid over mijn eikel halen als hij slap en stijf is. Ik kan me wel verplaatsen in jou en je twin, je beschrijving is denk wel hetzelfde als als wat ik heb, ik kan mijn voorhuid ook helemaal achter mijn eikel doen maar hij gaat dan ook weer vanzelf terug. 

ok, doe je bij aftrekken ook dat je eikel af en toe bloot is of doe je je voorhuid niet zo ver omlaag? Wij vinden het ook lekker om 'm af en toe helemaal naar beneden te doen dat je piemel lekker strak staat en dat het net geen pijn doet, maar wel lekker voelt en dan zo 10 seconden of iets langer vast houden en dan weer door gaan met aftrekken

 

Mijn voorhuid blijft zoals ik al eerder heb gezegd helemaal over mijn eikel als mijn piemel stijf is, ik maakten er me een beetje zorgen over met bv later een condoom omdoen ofzo want ik weet niet of dat dan kan. Je ziet namelijk altijd bij mannen dat hun voorhuid helemaal strak achter hun eikel zit bij een erectie. Ik weet niet of je hier ervaring mee hebt maar weet jij of dit een probleem is? 

twin en ik hebben niet altijd een condoom om als we seks hebben, nou ja, ik moet dat wel even uitleggen, want het klinkt onverstandig om geen condoom om te doen als we een andere jongen neuken, maar we deden het alleen niet om toen we een vast vriendje hadden en bovendien was hij en wij getest op SOA's. Als we met andere jongens seks hebben dan doen we (tegenwoordig) wel een condoom om. Toen we misbruikt werden mochten we geen condoom om en deden die jongens die ons misbruikten dat ook niet, maar nu zijn we wel voorzichtiger. We laten ons de laatste jaren sws 2 keer per jaar testen en als het nodig is vaker.

Meestal als we zelf een condoom om doen, dan doen we onze voorhuid eerst naar beneden en dan die condoom aan, vaak gaat ons vel daarna dan toch weer over onze eikels, maar of die dan tijdens het neuken weer helemaal bloot wordt weten we niet zeker, want ja, we kunnen dat niet zien, maar het voelt wel alsof die dan wel net als bij aftrekken af en toe bloot is. Door voorvocht wordt het in die condoom ook lekker glibberig, maar toch is er wat wrijving dus ja, op zich gaat dat wel goed en voelt het lekker.

Soms doet een andere jongen die condoom bij mij of twin ook aan en die doen niet altijd onze voorhuid naar beneden en eigenlijk gaat dat ook goed, dus ja, idk of het veel uitmaakt. Ik denk dat als jongens een stijve hebben met hun voorhuid max zo half over hun eikel gaat hun voorhuid meestal vanzelf wel mee naar beneden als we dat condoom omdoen, bij ons niet altijd, omdat onze voorhuid langer is.

Heb je zelf al eens een keertje een condoom geprobeerd? Gewoon om te kijken hoe het voelt en werkt?

 

Hier heb je nog een instructie over hoe je een condoom om moet doen:

https://nl.wikihow.com/Een-condoom-omdoen-bij-voorhuid

 

Dankjewel voor je snelle reactie en je hulp, en dat jij en je twin gay zijn is natuurlijk helemaal niks mis mee het is alleen maar knap dat jullie het durven te zeggen !! ♥️

graag gedaan hoor, we vinden zulke topics altijd wel leuk en hebben er geen moeite mee om er over te praten. Bedankt voor de geruststelling dat er niks is met ons, oh ik lees net dat je het alleen hebt over dat er niks mis mee is dat we gay zijn :grin:  

Misschien is het 'knap', maar voor ons was het niet echt moeilijk om uit de kast te komen en wat we horen van andere jongens die pas later uit de kast zijn gekomen is dat er vaak toch een last van hun  schouders valt. Dat als je eenmaal uit de kast bent dat je meer jezelf kunt zijn. Het is niks om je voor te schamen, maar we snappen wel dat het niet voor iedereen makkelijk is. Hetero zijn lijkt veel 'makkelijker', maar ook dan heb je je onzekerheden natuurlijk wel.

 

Nou ja, ik hoop dat je er iets aan hebt en als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

 

Alvast veel plezier met oefenen :wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb ook bij een stijve dat m’n voorhuid gewoon terug over m’n eikel glijd. Eigenlijk alles wat jij beschrijft gebeurt bij mij ook. En vind het goed zo ik wil niet besneden worden en met aftrekken vind ik het juist heeeel lekker

Reputatie 1
Badge +2

@M en Ms ,

Nogmaals bedankt voor je uitleg.

 

ok, doe je bij aftrekken ook dat je eikel af en toe bloot is of doe je je voorhuid niet zo ver omlaag? Wij vinden het ook lekker om 'm af en toe helemaal naar beneden te doen dat je piemel lekker strak staat en dat het net geen pijn doet, maar wel lekker voelt en dan zo 10 seconden of iets langer vast houden en dan weer door gaan met aftrekken

Ja dit doe ik weleens, het doet ook geen pijn om mijn voorhuid helemaal tot achter mijn eikel te trekken. Bij het aftrekken doe ik deed heel vaak en een beetje net als jullie strak trekken en dan vasthouden.

 

 

twin en ik hebben niet altijd een condoom om als we seks hebben, nou ja, ik moet dat wel even uitleggen, want het klinkt onverstandig om geen condoom om te doen als we een andere jongen neuken, maar we deden het alleen niet om toen we een vast vriendje hadden en bovendien was hij en wij getest op SOA's. Als we met andere jongens seks hebben dan doen we (tegenwoordig) wel een condoom om. Toen we misbruikt werden mochten we geen condoom om en deden die jongens die ons misbruikten dat ook niet, maar nu zijn we wel voorzichtiger. We laten ons de laatste jaren sws 2 keer per jaar testen en als het nodig is vaker.

Meestal als we zelf een condoom om doen, dan doen we onze voorhuid eerst naar beneden en dan die condoom aan, vaak gaat ons vel daarna dan toch weer over onze eikels, maar of die dan tijdens het neuken weer helemaal bloot wordt weten we niet zeker, want ja, we kunnen dat niet zien, maar het voelt wel alsof die dan wel net als bij aftrekken af en toe bloot is. Door voorvocht wordt het in die condoom ook lekker glibberig, maar toch is er wat wrijving dus ja, op zich gaat dat wel goed en voelt het lekker.

Soms doet een andere jongen die condoom bij mij of twin ook aan en die doen niet altijd onze voorhuid naar beneden en eigenlijk gaat dat ook goed, dus ja, idk of het veel uitmaakt. Ik denk dat als jongens een stijve hebben met hun voorhuid max zo half over hun eikel gaat hun voorhuid meestal vanzelf wel mee naar beneden als we dat condoom omdoen, bij ons niet altijd, omdat onze voorhuid langer is.

Heb je zelf al eens een keertje een condoom geprobeerd? Gewoon om te kijken hoe het voelt en werkt?

 

Hier heb je nog een instructie over hoe je een condoom om moet doen:

https://nl.wikihow.com/Een-condoom-omdoen-bij-voorhuid

 

Oke dankjewel voor deze geruststelling, het is fijn om te horen dat het geen probleem is om een condoom om te doen en dat het nog steeds fijn in met een lange voorhuid.  Zoals je misschien al wel had begrepen heb ik nog nooit een condoom om gedaan, dit komt gewoon simpelweg omdat ik 14 ben en ik ze op deze leeftijd niet durf te kopen. Ik heb nog geen seks dus het is geen probleem maar toch zou ik wel graag een keer een condoom willen proberen. 

Ik heb overigens ook diep respect voor jou en je twin, want wat jullie hebben doorgemaakt is echt niet normaal, misbruikt worden en dan ook nog worden gedwongen om dingen te doen. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dit nooit meer gebeurd. 

 

Heel erg bedankt voor al je advies en nog een fijne dag, 

Groetjes,

Jan16

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb ook bij een stijve dat m’n voorhuid gewoon terug over m’n eikel glijd. Eigenlijk alles wat jij beschrijft gebeurt bij mij ook. En vind het goed zo ik wil niet besneden worden en met aftrekken vind ik het juist heeeel lekker

Hi Aubien,

 

Haha fijn om te horen, ik wil natuurlijk ook niet besneden worden maar ik maak me gewoon een beetje zorgen.

 

Groetjes,

Jan16

 Hi Jan16,

 

@M en Ms ,

Nogmaals bedankt voor je uitleg.

graag gedaan, geen dank en sorry dat het ff geduurd heeft dat ik op jouw post reageer, mijn computer start af en toe random opnieuw op en dan ben ik dus alles 'kwijt’ wat ik nog open had staan om te beantwoorden. Ik kwam jouw topic toevallig weer tegen en zag dat ik nog niet geantwoord had :wink:

 

Ja dit doe ik weleens, het doet ook geen pijn om mijn voorhuid helemaal tot achter mijn eikel te trekken. Bij het aftrekken doe ik deed heel vaak en een beetje net als jullie strak trekken en dan vasthouden.

ok, ja lekker toch, gewoon van alles proberen en dan kom je er wel achter wat je lekker vindt en wat niet of minder

verder doen wij eigenlijk altijd onze voorhuid wat terug naar beneden vlak voordat we klaarkomen, want dan kan ons sperma eruit spuiten, das geiler om te zien, ook bij andere jongens. Als ik erover nadenk geloof ik dat we sws altijd sperma spuiten als we onze voorhuid naar beneden bewegen en niet als we die omhoog bewegen. Hoe is dat bij jou of heb je daar nog niet echt op gelet? Anders ‘moet’ je er eens op letten en dan kun je het zeggen.

 

Oke dankjewel voor deze geruststelling, het is fijn om te horen dat het geen probleem is om een condoom om te doen en dat het nog steeds fijn in met een lange voorhuid.  Zoals je misschien al wel had begrepen heb ik nog nooit een condoom om gedaan, dit komt gewoon simpelweg omdat ik 14 ben en ik ze op deze leeftijd niet durf te kopen. Ik heb nog geen seks dus het is geen probleem maar toch zou ik wel graag een keer een condoom willen proberen. 

ah ok, ik had niet echt je leeftijd gecheckt en ging er voor het gemak vanuit dat je 16 was, door je naam haha, maar sws is het voor iedereen verschillend en je hebt nog alle tijd. Je kunt altijd nog eens in de supermarkt waar je condooms zelf kunt pakken een pakje halen en dan afrekenen bij de zelfscan kassa. Die hebben ze bij ons bij AH en Lidl of je neemt bij die condooms gewoon nog wat andere boodschappen mee en niemand die raar op zal kijken als je bij de kassa afrekent hoor, maar ja, kijk maar, niks moet natuurlijk.

 

Ik heb overigens ook diep respect voor jou en je twin, want wat jullie hebben doorgemaakt is echt niet normaal, misbruikt worden en dan ook nog worden gedwongen om dingen te doen. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dit nooit meer gebeurd. 

dankjewel voor je support. Wij hadden natuurlijk ook liever geen seks gehad al op ons 13e en alles wat er bij kwam kijken, maar ja, je hebt niet altijd de vrije keus. Gelukkig hebben we die periode achter ons kunnen laten of iig een manier gevonden om door te gaan, want met zoiets kun je wel leren omgaan, maar vergeten doe je het nooit. Maar we moeten door en door erover te praten en de confrontatie aan te gaan hebben wij het een plekje kunnen geven. Op zich gaat het nu wel goed met ons. Het is wel zo dat we, denk ik, voor onze leeftijd wel gemiddeld vaker seks hebben en hebben gehad met andere jongens en 'verder’  zijn gegaan.  We zijn op sommige vlakken (te)  snel volwassen geworden en dat is wel jammer en we moesten ook wennen dat andere jongens nog niet altijd zo ver waren. Dat lag natuurlijk niet aan die andere jongens, maar aan ons.

Ik zou zeggen, neem jij maar de tijd om alles op jouw tempo te ontdekken, dat is echt beter. 

Misbruik is idd niet normaal, maar het overkomt nog steeds jongens en meisjes. Daarom schrijf ik er hier ook regelmatig iets over. Hopelijk hebben anderen daar iets aan, want dat er anderen zijn die misbruikt worden is zeker en we hopen dat die ook hulp durven zoeken of vragen en dan kunnen we ze de weg een beetje wijzen. Daarom heb ik ook een linkje in mijn handtekening staan. Het lijkt alleen liedje, maar er zit ook een verwijzing in naar het Centrum Seksueel Geweld 0800-0188 24/7 bereikbaar, meer info op https://www.centrumseksueelgeweld.nl

Bij ons begon het misbruik op ons 13e en heeft ruim een jaar geduurd, bijna dagelijks. We zaten toen op een privé school/internaat in het buitenland en daar werden we  samen en tegelijkertijd door een  aantal iets oudere maar nog wel minderjarige jongens misbruikt. Ongeveer alles wat je kunt bedenken moesten twin en ik met die jongens en elkaar doen. Na ons misbruik zijn we zelf ook nog een beetje van het padje geweest omdat we toen vrijwillig best vaak seks met andere jongens, die we soms amper of niet kenden, seks hadden. Uiteindelijk zijn we daar ook mee gestopt en hebben we psychologische hulp gehad en op zich gaat het goed met ons. Dat komt voor een deel ook omdat we vrij kort na dat misbruik verliefd werden en verkering kregen met een leuke jongen die we op het vliegveld tegen kwamen. Ik heb daar een topic over gemaakt waarin ik daar over vertel.

 

Heel erg bedankt voor al je advies en nog een fijne dag, 

jij ook een fijne dag en alle dagen die daarna komen :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Reageer