Vraag

voor jongens wat vinden jullie aantrekkelijk Aan een meisje?

  • 14 April 2020
  • 4 reacties
  • 325 Bekeken

Wat vinden jullie aantrekkelijk Aan meisjes ik ben nieuwsgierig wat jullie aantrekkelijk vinden


4 reacties

Hier de mijne een meisje moet mooie ogen hebben blauw ogen vindt ik de mooiste. en van leuke dingen houd. en mooie haren. en van zoenen/knuffel houd. En avontuurlijk zijn. En mooie gezicht. En mooie kleren. En lief zijn.

Hier de mijne een meisje moet mooie ogen hebben blauw ogen vindt ik de mooiste. en van leuke dingen houd. en mooie haren. en van zoenen/knuffel houd. En avontuurlijk zijn. En mooie gezicht. En mooie kleren. En lief zijn.

Dit geld ook voor mij ik heb dan nog de voorkeur met lange blonde haren. Maar ik ben niet zo kieskeurig dus als ze mij accepteren kan en lief is tegen mij en andere dan is dit genoeg voor mij.

Zo lang we een klik hebben is het al goed, maar ik vind wat meer verlegen meiden leuker.

Reputatie 1
Badge +1

Wat vinden jullie aantrekkelijk Aan meisjes ik ben nieuwsgierig wat jullie aantrekkelijk vinden

Heyyy,

Nou kijk het licht eraan hoe het in elkaar zit als je een relatie hebt kan je je partner inspecteren.

(volgens mij dan) 

Maar bedoel je uiterlijk dan de borsten

En het innerlijk zelfverzekerd, zelfvertrouwen, 

slim, aardig,lief en humor

Reageer