Skip to main content

Hoiii, Even een vraag (Ben 13 trouwens)

Ik heb een vraag ik heb eergisteren voor het eest sperma gehad. Het begon eerst met een beetje een beetje slijm op me eikel, maar gisteren ben ik echt heel hard gaan aftrekken en merkte ik dan mijn eikel pijn ging doen en dat ik kriebels in mijn buik kreeg. Ook kwam er al meer sperma uit als de dag daarvoor. Is dat normaal? En iemand nog tips of verhalen van de eerste keer?

Groetjessss

@vertel ik niet 

Wat gaaf dat je nu sperma hebt, heel anders dan droog klaarkomen he. Het zal nu steeds beetje meer worden. Als je paar dagen niet doet zal het meer zijn dan als je vaker op 1 dag doet. 

Eerste keer dat ik sperma spoot was op mijn 11de.. ik merkte ook dat ik steeds meer voorvocht kreeg en toen ik doorging kwam het lekkere gevoel en spoot ik 1 a 2 staaltjes. Nu spuit ik al wel meer. 

Ik was 10 en een paar maanden.
De eerste keer dat ik mezelf aftrok was wel speciaal voor mij. Ik zat op de rand van mijn bed met mijn pik te spelen en dat voelde lekker.  Dus ik ging ermee door. Het voelde alleen maar beter en beter, dus ik ging door. ik was wel benieuwd wat er ging gebeuren.  en toen kwam ik klaar en dat lekkere gevoel explodeerde en er kwamen een paar druppeltjes voorvocht uit maar dat vond ik al fantastisch. Later dat jaar kreeg ik echt sperma en spoot er al meer uit.

@Stoppelbaartje 

Jij was dus ook echt vroeg 🙂 Nu heb je dan denk ik ook best veel al? 

@Ikbenanoniem_mei2024 

Ja en ik ben nu 16 en echt zo'n nerd, die dat gaat meten ook. Zeker toen mijn ex zei dat het verdomd veel was, wat ik over haar spoot. Normaal spuit ik 10 ml maar als ik een paar dagen niet aftrek is het natuurlijk meer.

@Stoppelbaartje 

Haha zo'n nerd ben ik dus ook.. Nog geen ervaring met meiden. Maar spuit ook al die hoeveelheid die jij hebt. 

Hey, geen zorgen, dat is helemaal prima. Ik kreeg na een natte droom door dat het zo en zo werkt 😉 en ik heb dat gevoel in de buik ook, en in de knieën. Soort stroom ofzo door mn lijf. En dan kom ik klaar. Het is fijn. Maar ook wel een raar gevoel dat het nadat het sperma er is, ook meteen helemaal voorbij is.  Vind ik wel apart maar hoort zo begreep ik. 

Liefs Tover xxx

@Tover01 

Is het ook normaal dat je eikel heel pijn gaat doen?

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

@vertel ik niet  Nee, dat is niet normaal. Je lul kan wel rauw aanvoelen als je teveel heb afgetrokken, maar pijn hoort niet. Heb je die pijn ook als je niet aftrek en een stijve heb of ook als je een slappe hebt? 

@vertel ik niet Het is normaal dat je eikel heel gevoelig is als je aan het aftrekken bent, zeker vlak voordat en nadat je klaarkomt.  Als het echt pijn doet kun je beter wat rustiger aan doen. Ook als je vaak rukt op een dag kan het wat pijn gaan doen.

@vertel ik niet  Nee, dat is niet normaal. Je lul kan wel rauw aanvoelen als je teveel heb afgetrokken, maar pijn hoort niet. Heb je die pijn ook als je niet aftrek en een stijve heb of ook als je een slappe hebt? 

Nee alleen na het klaarkomen. Niet tijden een stijve zonder sperma.

@vertel ik niet 

Dan gaat het wel over. Je hebt het vast vaak gedaan, dan is je eikel heel gevoelig en voelt je lul rauw aan. Niks aan de hand.

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer