Voor degene die op meisjes vallen, wat vinden jullie leuk?

  • 20 March 2022
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy,

Ik ben 13, meisje en vraag me wel af wat er leuk en/of aantrekkelijk wordt gevonden aan meiden. Niet alleen uiterlijk maar ook innerlijk. En waarom eigenlijk.

 

Zouden jullie miss antwoord willen geven…?

 

Ly!<3

-Sunset-


7 reacties

Ik ben bi

Gewoon een lief en behulpzame meisje . De uiterlijk boeit mij niks 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +19

Hoi. Niet-uiterlijk is belangrijk. Voor mij :  sterk persoon, geduldig, geinteresseerd, humoristisch, mij goed vinden zoals ik ben, lief, eerlijk, kan ik wat van leren, gezellig, streng als nodig, lacht graag,  buitenmens en doorpakker.  Zoiets dus ;)

En waarom denk ik omdat het goed voor mij is en ik ken mn zwakke punten en ik denk dat het voor haar ook fijn is als je dit van elkaar weet en je het zo kan hebben samen. En ik kan dan ook goed voor haar zijn dat is het belangrijkste. Dat zij het fijn heeft.

Groetjes Julian X

Reputatie 2
Badge

hoii 

ik ben zelf hetero

 

wat ik aantrekkelijk vind aan meiden is qua innerlijk: dat ze lief is humor heeft dat ze gezellig is en dat ze me altijd zal respecteren.

qua uiterlijk: ik val zelf op blondines met blauwe ogen en niet dik.

maar wat ik wel wil zeggen is uiterlijk telt voor mij maar voor 15% mee het gaat mij voor 85% om het innerlijk.

Reputatie 7
Badge +9

Hallo!

Ik vind zelf langer haar leuk en een goede glimlach is ook aantrekkelijk. 

Qua innerlijk vind ik slim zijn aantrekkelijk, vrolijk zijn en goede humor hebben is ook wel leuk. En accepterend zijn is een belangrijk!

Groetjes, sano07

Badge

Hoi 

ik val eigenlijk niet op uiterlijk maar het speelt wel mee. Ik vind als innerlijk belangrijk dat een meisje vooral vrolijk, lief en grappig is.

Reputatie 4
Badge +1

Hey! Ik ben zelf bi en ik vind qua uiterlijk niet echt iets belangrijk, behalve een mooie kledingstijl (maar ik vind bijna alles wel mooi staan bij vrouwen/meisjes). Innerlijk: humor, eerlijk, aardig. De rest maakt me niet zoveel uit. Zolang ze maar humor hebben en gewoon aardig zijn :). 

Xoxo c0cootje

Reputatie 1
Badge

Waar ik vooral op val is Humor, niet alleen maar met mij willen zijn maar dat je ook nog met vriendinnen omgaat. Glimlach vind ik aantrekkelijk en toch ook wel een beetje de 🍑 (maar dat ter zijde) niet te perfect zijn maar wel lief :)

Reageer