Vraag

voor de jongens en de meisjes

  • 5 June 2018
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
ik ben nu 14 jaar en ben een beetje onzeker..
- ik heb niet perse een grote neus maar hij is wel “stijl” vinden jullie dat een afknapper?
- Ik heb een aantal moedervlekken ( nek, paar grote op mijn rug en op mijn buik een aantal ) is dat een afknapper of valt het wel mee? en ik kreeg de laatste tijd ook wel wat meer moedervlekken erbij, kan ik daar wat tegen doen?

xoxo!

3 reacties

Ja............
Er staan nu twee berichten, en dit is later aangepast, omdat ik een "groter/kleiner dan" teken gebruikte...
Dat zorgt dus hier nog voor.....
"- ik heb niet perse een grote neus maar hij is wel “stijl” vinden jullie dat een afknapper? "
Dan is er meer van jou om te zien en om van de houden, xoxoxoxoxoxoxox!!!!
......
Ehm, even dat terzijde:
Op zich denk ik niet dat dat zou uitmaakt.
Als je eenmaal aan iemands gezicht gewend bent geraakt , dan denk ik , zeker als je diegene leuk vindt, dat je die bijzonderheden wel kunt waarderen. Het is iets speciaals.

"- Ik heb een aantal moedervlekken ( nek, paar grote op mijn rug en op mijn buik een aantal ) is dat een afknapper of valt het wel mee?"
Dat is niet ongebruikelijk.
Sommige mensen vinden dat niet zo mooi, sommige trekken er zich niets van aan, so be it.
Het is ook niet alsof mensen zo veel van jouw buik en rug te zien krijgen in het dagelijkse leven.
Hi,

Het gaat er vaak toch meer om wat jij er van vindt en niet wat anderen ervan vinden. Wat mensen namelijk ook zien naast jouw neus en moedervlekken, is jouw houding. Hoe ga jij ermee om? Het is maar net waar jij de aandacht op legt. Op jouw onzekerheden of op jouw sterke houding?

Persoonlijk denk ik dat jouw neus en moedervlekken geen afknapper zijn, maar je zult altijd mensen tegenkomen die dat wel vinden. Daar kun je niks aan doen, dat is nu eenmaal zo. Wat je dus wel kan doen is veranderen wat jij ervan vindt en hoe je ermee omgaat.

Gr. Pin

Reageer