Vraag

voeding

  • 22 March 2020
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik las op internet dat bijna iedereen 1 tot 2 aardappels eet bij zijn avondeten. Nu eet ik wel 4 aardappels (ongeveer 2 keer zo groot als een ei ), groente en ook nog 1 stuk vlees erbij. Is dit niet een beetje veel ?Vooral omdat ik ook wil afvallen . Maar moet van mijn ouders alles opeten. Iemand ideen of 4 aardappelen veel is ? Ben trouwens 14 .

Groetjes anoniem ♡


5 reacties

Heyy, ik weet niet hoeveel je weegt maar zolang je goed op gewicht bent is dit denk ik niet erg. Ik snap niet precies wat je bedoeld met aardappelen, eet je elke dag aardappelen? 

Liefs, Naira193 

Heyy, ik weet niet hoeveel je weegt maar zolang je goed op gewicht bent is dit denk ik niet erg. Ik snap niet precies wat je bedoeld met aardappelen, eet je elke dag aardappelen? 

Liefs, Naira193 

(172 cm 61 kg ) zowizo 6 keer in de week eet ik aardappelen , ik bedoel dat bijna iedereen 1 tot 2 aardappelen eet en ik dan 4. Dat vind i k dus veel en wou vragen of anderen dat ook veel vinden😊💜

Hoi

Ieders lichaam is anders, en wat voor een ander voldoende is, is dat voor jou misschien niet. Als jij bijvoorbeeld een actiever dan gemiddeld leven leidt, is het zeker prima om wat meer aardappels te eten dan de meesten. Je hebt volgens mijtrouwens een prima bmi.

Gr. Kenshin

@Anymous144  Ohh ik eet eigenlijk bijna nooit aardappelen, alleen als het bijvoorbeeld door spinazie heen zit. Maar inderdaad zoals @Kenshin zegt verschilt dat per persoon. Pubers eten volgensmij sowieso veel omdat ze in de groei zijn. Ik vind het in ieder geval niet raar, hoor! 

Hopelijk heb je hier wat aan! Liefs, Naira193 :green_heart:

Heyy

Lijkt me toch hartstikke prima, eet hoeveel je nodig hebt, als het een beetje gezond is tenminste. Als jij nu 4 aardappels nodig hebt om je middag/ avond door te brengen heb je ze toch gewoon nodig. Je moet toch ergens energie uithalen! Niet mee inzitten.

Groetjes

Kaas123

Reageer