Skip to main content
Hi ik ben een jongen van 16 jaar, en ik heb een sixpack, vinden meisjes dit mooi? Ik heb een niet te gespierd lichaam, maar het is ook niet zo dat ik echt skinny ben
Heyy,

Ik persoonlijk heb niet echt een fetisj op een sixpack, maar een goed, beetje slank lichaam is nooit verkeerd. Als een jongen te gespierd is, vind ik het wel een beetje intimiderend. Iedereen heeft zijn eigen smaak, en de meeste meisjes vinden sixpacks helemaal het einde, maar ik ga meer voor innerlijk.



Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en als je meer vragen hebt, beantwoord ik ze graag :)

xx me
En in het algemeen een gespierd lichaam?



En dankje trouwens dat je reageert!
Het is een algemeen feit dat meisjes houden van een sixpack

Btw hoe kan je niet gespierd zijn maar ook niet dun zijn en Dan een sixpack hebben?

Want een sixpack is of spieren (dus gespierd) of super laag vetgehalte (dun dus)

Of Ben je gewoon bescheiden dat je zegt dat je niet gespierd bent maar eigenlijk Ben je gewoon super into fitness?;)
Ik ben zelf wel gespierd en vroeg me het eerst ook af maar het is wel een feit dat ze er op vallen ja.
Nou kijk, ik zei in m'n eerste tekst (ik maak geen ruzie ofs hoor hahaha) dat ik niet TE gespierd ben dus ik ben niet een bodybuilder ofso (dat wil ik ook niet), en ik ben ook niet echt skinny dus dat ik zo dun ben dat je me botten ziet ik heb wel een vetgehalte van 9-10% procent en dat houd ik ongeveer ook zo.. maar bedankt voor de antwoorden allemaal!
Ik denk dat nu niet echt het moment is dat je er achter zult komen aangezien het nu nogal koud is.

Maar of iemand het mooi vindt ligt aan die persoon, maar ik denk dat je wel wat meer aandacht zult krijgen van die groep als je een sixpack hebt.
Ik ben dan een Jongen, met ook een 6pack... en ik zelf vind 6packs ook wel leuk (voor als je het nog niet heb gelezen... ik val op Jongens en Meisjes)



Ondertekening weggehaald / identiek met naam you tube kanaal (ivm forumregel 20) Mariska, De Kindertelefoon
quote verwijderd

bedankt voor jullie antwoorden!



En sorry maar ik ben zelf hetero,
Haha S123 maakt niet uit hoor no problem... zo lang je maar geen hekel heb aan Gay/Bi personen? Net zoals de Jongen die ik leuk vond..... maar dat ter zeide... hopelijk heb je niks tegen Gay/Bi mensen?



JeBoi Derp
Lekker door trainen als ik een meisje was en je was gespierd zou ik je helemaal dood neuken
Nee hoor, ik vind het niet echt erg als iemand bi/homoseksueel is, maar ik bedoelde meer van dat ik alleen op meisjes val haha
Ik vind een sixpack heel mooi, zeker jouwe zoals je het beschrijft.
Ik vind een sixpack wel mooi alleen hij moet niet tomeer much zijn

Wel, sommige wel en sommige niet. Persoonlijk ik vind sixpack erg lekker maar mijn friend hou niet van sixpack


Reageer