Vraag

Vinden meiden het erg als jongen een buikje hebben?

  • 7 July 2022
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben een jongen, 

Ik heb een vraag aan meiden op dit platform, willen meiden alleen met jongens die gespierd/dun zijn of is het ook vaak zo dat meiden ook op jongens met een buikje kunnen vallen?
 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @anoniemqwerty

Jazeker kunnen meiden ook op jongens met een buikje  vallen. De meesten vinden inderdaad dunne/gespierde jongens mooi, maar ik ken ook zat meiden die jongens met een buikje wel/ ook mooi vinden. :)
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 2
Badge +2

hey hey, 

Je ziet tegenwoordig inderdaad vornaamenlijk mensen met een onrealistisch en idealistisch ligaams type, dus hartstikke lochies dat je dan er van uitgaat dat mensen daar het meest voor gaan. Maar geen zorgen, de meeste mensen gaan eerder voor innerlijk dan uiterlijk! en qua uiterlijk gaat het vaak meer om lengte haar kleur gezichts vorm en ligaams bouw dan of je voledig perfect bent! er zijn juist ook meiden die jongens met een buikje erg aantrekelijk vinden! iedereen vind wel iets voor zichzelf en de juiste komt er zeker op af.

En nog even een tip, jongens die zelfverzekerd en lief zijn zijn 100X aantrekkelijker dan die met een gespierd ligaam.

 

Kuzz

Badge

Hey

Natuurlijk zijn er ook meiden die op jongens met een buikje vallen. Ik weet dat het heel cliché klinkt maar ik kijk vooral naar het innerlijk en als die persoon dan een buikje heeft maakt dat echt niks uit.

x L

Reageer