vinden meiden een sixpack mooi?

  • 18 September 2012
  • 35 reacties
  • 6302 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

I L O V E sixpacks
Het moet wel een sixpack van spieren zijn ??Dus niet dat je zo dun bent dat je daarom een sixpack hebt! Maar een sixpack is echt gwn wauw! Maakt niet uit hoe erg die is! Sommige vinden overdreven niet mooit maar ik echt wel! ????
Ik ben er al laat mee maar je kan geen sixpack hebben als je dun bent je moet er alsnog voor trainen alleen is het IETS sneller maar het het stelt nauwelijks wat voor hoeveel je ervoor moet doen
Hey

Ik ben 12 en ben een maand geleden begonnen met "trainen" ik heb ondertussen al een kleine sixpack maar weet niet of dit al aantrekkelijk is zou ik nog blijven "trainen" tot hij duidelijker is of is een lichte sixpack al aantrekkelijk genoeg
Ja zolang het maar niet too much is
Deze vraag hoor je vaker van jongens, ik herken het bij mezelf, ik ben 13 en ook en jongen dus.... en ik vroeg het me ook vaak af, maar ik kan je ook zeggen (ook al is het al vaal gezegd) de meeste meisjes vinden een sixpack wel leuk/aantrekkelijk
ik vind het wel sexy maar als een jongen het niet heeft vind ik het ook niet erg
als een jongens een six pack heeft is het mooi maar het hoeft van mij niet.
ik hou van cuddlen en met six pack is dat toch wat minder
Badge +1

jaaaaaaaa maar niet als er te veel mee geshowd word

 

Badge +1

Hey

Ik ben 12 en ben een maand geleden begonnen met "trainen" ik heb ondertussen al een kleine sixpack maar weet niet of dit al aantrekkelijk is zou ik nog blijven "trainen" tot hij duidelijker is of is een lichte sixpack al aantrekkelijk genoeg

lichte is ook goed x

 

Reageer