Vraag

Vinden meiden dit een goede lengte penis?

  • 4 January 2024
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen van 14. Soms als ik kijk ben ik erg onzeker over mijn penis en vroeg me af of ik er nou wel of niet tevreden mee kan zijn. Je mag ook gewoon reageren als je geen meisje bent. 
hij is slap: 9 cm en stijf 13cm 

ik hoop graag reacties. 
 


7 reacties

Badge

Zouden er mensen nog kunnen reageren alsjeblieft 

Reputatie 4
Badge +3

Erzijn hier veel topics over penislengte per leeftijd. En op internet vind je gewoon ook statistieken van relatie lengte/leeftijd/afkomst. 

Zelf ben ik net 14, ben 1,66 lang, en de mijne is 7 slap bij normale temperatuur en 13 cm stijf. Van mij mag hij groeien in de lengte en dikte. 

Maar ik zie hem eigelijk nu al echt meer groeien zoals mijn lijf ook langer en anders word, mijn handen worden mannelijker en mijn voeten groeien ook (elk jaar een schoenmaat erbij) en maat van kleren is ook steeds groter. 

Dus: ik denk dat je n goeie normale maat hebt en dat ie nog gaat groeien. Veel plezier ermee ;-)  

Reputatie 2
Badge

Hai,

 

Je penis lengte maakt niks uit als het om ECHTE liefde gaat, je kan er sowieso tevreden me zijn.

Reputatie 2
Badge

Wees er zeker niet onzeker over!

Reputatie 7
Badge +11

Gaan we weer, de zoveelste penistopic.…

Is gewoon gemiddelde lengte

Hallo,

Dit is niet specifiek naar @Anoniemerdd , maar alle jongens vragen om de mening van meiden over hun penis:

Het maakt echt niks uit. Iemand die van jou houd kijkt naar jou, niet naar je geslachtsdeel! Wees blij en trots op wie je bent! Er is niemand die moeilijk doet of, of zijn aardigtst gezegd, er erom geeft hoe jou penis eruitziet. 

Hou hier alsjeblieft mee op en love yourself!

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik begrijp stiekem ook wel dat er zoveel topics over penislengte zijn omdat veel jongens onzeker zijn, vind het niet zo erg (daar is de KT Forum ervoor) als er elke week wel minstens 1 penislengte topic erbij komt mits mensen niet de hele tijd opnieuw gaan vragen, 1x vragen is genoeg :)

Reageer