vinden jullie meisjes of jongens het mooiste?

  • 23 May 2023
  • 9 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik vroeg me af of jullie eigenlijk meisjes mooier dan jongens vinden wegens volgens de wetenschap evolutionair gezien zogezegd vrouwen mooier / aantrekkelijker / geiler ontwikkelt zijn. 

Mijn vraag nu is merken jullie dit ook ? 

En wat is jullie mening hierover?


9 reacties

Reputatie 4

hallooo, t kan misschien wel voor anderen gelden maar in mijn geval denk ik dat t echt aan de persoon zelf ligt. k denk niet dat je een hele groep kan vergelijken met allemaal verschillende soorten mensen met een andere groep met ook verschillende soorten mensen.

Ik vind jongens mooier. Maar daar val ik ook op. Ik vind wel dat meisjes vaker prima zijn.  Jongens vind ik dan toch vaker of heel aantrekkelijk of helemaal niet.  Meisjes vaker gemiddeld.  Maar dat is ws ook omdat ik dus op jongens val en niet op meisjes.  

Ik val zelf op jongens en vind die of aantrekkelijk, of juist helemaal niet! Maar ik kan even goed een meisje heel knap of mooi vinden zonder dat ik dit denk om er iets mee te willen. Uiteindelijk gaat het bij mij meestal toch om karakter en niet of iemand ‘knap’ is, want het woordje knap is voor iedereen ook weer heel anders.

Reputatie 7
Badge +9

Tja dat is voor iedereen anders, er zijn mensen die zijn gay, bi, panseksueel. Je hebt tegen woordig hokjes voor alles. Letterlijk. Alles.

En je hoeft niet alleen te vallen op vrouwen helemaal niet.

Maar goed. Ja ik val op vrouwen, daar is ook niks mis mee, en als je op het zelfde geslacht valt is daar ook niks mis mee.

Mijn punt is dat vrouwen niet als enige "geil" zijn ontworpen. Mensen kunnen ook op andere geslachten vallen.

En ik val trouwens meer op de persoon zelf en minder op het uiterlijk, tuurlijk. Als iemand mooi is helpt dat natuurlijk ook met verliefd worden maar dat is niet het enige naar wat ik kijk.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoe dat met evolutie zit weet ik allemaal niet. Ik zelf val op meisjes en op jongens en kan ze allebei even geil vinden.

Ik noem mezelf voor het gemak bi maar ik heb eigenlijk helemaal niks met labels en hokjes.

Reputatie 2
Badge +1

Om het zo te zeggen

 

Ik heb een verslaving aan alle soorten liefde, ik hou me niet bezig met de normen van anderen

Ik hou me niet aan wat de meesten van mij verwachten, alleen vallen op het tegenovergestelde geslacht is niks voor mij

Ik hou van beide jongens en meisjes, ze zijn beide net zo mooi

Badge

@Perenplukker letterlijik hetzelfde
en dan woorden we gepest door al die onaardige kinderen

wtf

Reputatie 2
Badge +1

@Perenplukker letterlijik hetzelfde
en dan woorden we gepest door al die onaardige kinderen

wtf

Ja, die kinderen zijn echt homofobisch

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @Jona Noniem,

 

ik denk een beetje zoals @Mimo  en @TikTak (over dit onderwerp dan 😉).

Zelf val ik ook op jongens en misschien dat ik jongens daarom vaak 'knapper’ vind, maar eigenlijk is dat misschien dan omdat ik dan ook verliefde gevoelens heb ofzo en dat heb ik nooit bij meisjes. Ik ken ook wel meisjes waar ik een goeie klik mee heb, maar  het voelt toch anders. Beetje lastig uit te leggen.

Jongens vallen mij meer op, soort van. Als ik over een plein met honderden mensen loop, vallen net die paar jongens die leuk zijn mij als eerste op, maar misschien is dat ook weer niet echt waar en houd ik mezelf voor de gek...ik denk dat ik de leukste jongens gespot heb en die onthoud ik en de rest, die misschien net zo knap of leuk was of misschien nog knapper en leuker heb ik niet eens gezien en mijn brein onthoud alleen diegene die ik bewust gezien heb en leuk vond.

Geen idee of evolutie ook zo werkt, dat je een voor jou geschikte partner eruit pikt en die onthoud en daar iets mee wil ofzo, idk. Wel apart, want ik kan geen baby’s maken met alleen een andere jongen, dus hoe dat dan werkt 😂, voor het nageslacht een jongen als jongen zijnde kiezen is niet echt handig, zeg maar, zonder ei geen baby ook al hebben we samen genoeg sperma…..tuurlijk zijn er mensen die dan zeggen dat het maar goed is dat homo's zich niet voortplanten….maar gelukkig kunnen hetero stelletjes wel homo's maken en ik ben blij dat ik zo geboren ben en welkom was bij papa en mama.

Maar, ik blijf het opvallend vinden dat ik op een hele tribune mensen er net een paar leuke jongens uit pik en dat we, ook al is het maar voor even, echt contact hebben, dus elkaar echt aankijken en net iets langer dan ik bij anderen heb…..

Natuurlijk is dit weer hetzelfde verhaal, als die jongens niet echt terug gekeken hadden, had ik ze wsch ook niet als extra speciaal onthouden…..het is gewoon een mindfuck ofzo, maar mijn dag is wel goed als ik zo'n contact heb, ook al was het maar voor 2 seconden...daar kan ik een hele middag over dagdromen…..

Ja, misschien ben ik ook wel gewoon gek ofzo, maar idc, ik ben blij met wie ik ben en dat ik op jongens val, ik moet er niet aan denken dat ik op meisjes zou vallen, dan staat mijn hele leven ineens op z'n kop 🤔

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Reageer