Skip to main content

Hey iedereen!

Ik ben al sinds heel jong heel onzeker over mijn lengte, want ik ben altijd al heel lang geweest. 

Ik ben nu 13, word 14 over een maand, en ik ben ongeveer 170-175 cm.

Niemand uit mijn familie had verwacht dat ik nog zou groeien maar blijkbaar wel want ik was een maand geleden nog 167.

En ik vind het heel stom om boven iedereen uit te steken.

Al mijn vriendinnen zijn ook korter, veel mooier, en hebben vriendjes.

En iedereen zegt tegen mij dat ik wel mooi ben, maar als ik mooi ben waarom komen allemaal jongens naar die meisjes en niet naar mij?

Dus ik dacht het komt waarschijnlijk omdat ik lang ben en niemand lange meisjes wil.

Maar het is beter om het te vragen dan zo onzeker te blijven over niks als het niet waar is.

Dus vinden jongens lange meisjes ook leuk?

Hey!  Antwoord is ja hoor! Het zou mij niet uitmaken. Toevallig heb ik net vanmorgen een vragenlijst ingevuld hier waar dat werd gevraagd xd.  En er komt vast en zeker een jongen die jou vraagt of een crush op jou heeft. Tuurlijk! Het is ook juist goed dat niet de eerste de beste op je af stapt toch. Dan weet je in elk geval dat de jongen waar je straks iets mee krijgt ook echt jou verdient. 

Komt vast goed! 

Tover xxx


Hoi @Ikblijflieveranoniem09 ,

Mij maakt dat echt niet uit hoor. 

 


Hoi hoi. Natuurlijk vinden jongens jou leuk! Maak je geen zorgen. Je hebt nu je groeispurt zo te lezen en daar is niks raars ofzo aan. Mij zou het echt niet uitmaken. Als je lekker jezelf blijft kom je de ware snel genoeg tegen die wss ook zichzelf is. En daarom pas je dan juist heel goed bij elkaar. Let maar op, het komt helemaal in orde 😉😍

Groetjes liefs Tartan X 


Hey,

Ik zou dat niet zo erg vinden hoor! Het gaat vooral om het innerlijk voor mij.

Groetjes, @Monkeyboy08


Reageer