Vraag

vinden jongens kort haar bij meisjes mooi?


Reputatie 3
Badge +2

Ik heb nu dus super kort haar en ben er nogal onzeker over. Vinden jongens kort haar mooi bij meiden.


17 reacties

Hoi

 

Kort haar kan zeker erg mooi zijn bij meiden. Je gezicht kan door kort haar op een andere manier geaccentueerd worden, waardoor sommigen een openere en frissere look krijgen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +2

Thnx💛

Reputatie 3
Badge +1

ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, jongens kijken meer nr innerlijk enz. Het groeit toch wel weer aan!

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb al een vriendje en ik durf het niet tegen hem te zeggen van mijn korte haar heb je hier nog tips voor.

 

Heel erg bedankt dit geeft me echt zelfvertrouwen.

hey @Anoeniempjeee .

ik als jongen kan deze vraag misschien wel beantwoorden.

ik doe mijn best zal ik maar zeggen.

ik kan mij aansluiten op de reacties hierboven van essieexoo en Kenshin. 

voor jongens maakt het niet echt uit denk ik , (in iedergeval niet voor mij) dus maak je daar maar niet druk over. als je maar jezelf bent maakt het vaak niet uit. 

 

leuk dat je al een vriendje hebt! ik snap dat je het niet durft te zeggen , maar ik denk dat hij het wel fijn vind om het van jou eerst te horen i.p.v. dat hij het ziet of van iemand anders hoord. als je het niet durft te zeggen tegen hem kun je mischien hem een appje sturen , en dat je vast bedankt wat je erin gaat zetten. 

hopelijk heb je er iets aan. en suc6

groetjes gebruiker c  

 

Reputatie 3
Badge +2

Thnx voor je tip💛

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind lang haar mooi bij meisje. 

Maar dat vind ik...…

 

Groet Rik

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb nu dus super kort haar en ben er nogal onzeker over. Vinden jongens kort haar mooi bij meiden.

Ik niet

Groet Rik

Reputatie 5
Badge +3

het staat beide ontzettend leuk, en tuurlijk heeft iedereen zijn/haar voorkeur dat is normaal.

maar je hoeft je echt niet onzeker te voelen met kort haar, ik weet zeker dat het je hartstikke leuk staat!

Reputatie 4
Badge +3

het staat beide ontzettend leuk, en tuurlijk heeft iedereen zijn/haar voorkeur dat is normaal.

maar je hoeft je echt niet onzeker te voelen met kort haar, ik weet zeker dat het je hartstikke leuk staat!

Ja iedereen mag het zelf wet.

maar gaat mijn ook gewoon dat mooi ben....

Ik heb zelf ook kort haar (al val ik niet op jongens). Ik vind dat je lekker moet doen wat je zelf wil en als een jongen het lelijk vind is dat toch zijn probleem?

groetjes!!

Maak je geen zorgen 

Jongens kijken vaak naar je innerlijk

 

😉😉

Zelle

Reputatie 7
Badge +17

Hoi tuurlijk wel :) als je maar een leuk persoon bent en een goeie “match” is dat helemaal goed ;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb nu dus super kort haar en ben er nogal onzeker over. Vinden jongens kort haar mooi bij meiden.

Ik zelf totaal niet

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb juist jongens haar maar ik ben een meisje. Ik ben niet trans maar elke jongen staart naaf mij. Ik vind heg wel eng en opwindend want je heb niet elke dag dat jonges naar je kijken... 

 

Xx een hulpvol meisje ✨

Gewoon jezelf zijn . Jongens kijken niet zo vaak naar je uiterlijk en kort haar is gewoon schattig en mooi

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel :) 

 

Xx een hulpvol meisje 

Reageer