Haiiii,
Ik ben bijna 13 en heb een paar rare/ opvallende problemen…
Nu ik dit schrijf ben ik bang dat mensen me mss zouden uitlachen of vervelend gaan doen ik hoop dat jullie niet zo zijn…!
Zoals ik al zei ik heb een paar problemen er zijn 2 problemen waar ik heel erg mee zit dat ik namelijk
1. mn onzekerheid 2.het probleem dat ik met bijna 13 jaar nog problemen heb met in mn broek plassen
Ik begin met punt 1: ik heb in mn leven heel veel meegemaakt met alles en iedereen daardoor ben ik heel onzeker geworden bij alles wat ik doe stel ik mezelf vragen "moet ik dit nou wel doen?" "wat als het straks fout gaat?" Ik zit hiervoor in speltherapie (ook voor punt 2) Ik vind t heel vervelend mn leven is zo veranderd sinds ik zo onzeker ben! Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Okee nu punt 2: Dit heeft ook veel te maken met mn onzekerheid te maken!
Het is dus zo dat ik al sinds ik klein ben hier problemen mee heb (dit heb ik al sinds ik 6 ben ong.) Ik schaam me hier heel erg voor! En wil niets liever dan een oplossing. Op school heb ik dit probleem ook en omdat ik in de 1e klas zit ben ik bang dat ik gepest zou worden als iemand erachter komt als dat heel heftig zou worden zou ik thuisschool nemen en als het erger wordt er een einde aan maken maar daar ben ik nog niet. Hoe kan ik dit oplossen zonder dat er verder iemand achterkomt?
Groetjess
-Mandy.xx-