Skip to main content

Hai, ik ben 15 en echt heel laat met de pubertijd, a ik heb sinds een beetje way schaamhaar, maar nog geen okselhaar. Maar hoe zeg ik nou dat ik moet scheren?

Heyy

Ik begrijp je vraag niet helemaal, aan wie zeggen dat je moet scheren?

Groetjs

Kaas123

@Kaas123  aan je ouders.

weet ik ook niet. ik heb ook nog geen  gezichts beharing

Ik heb zelf een snor die ik eigenlijk wel elke week tegenwoordig moet scheren en mijn baard begint ookal te komen (ben bijna 14 😬) En dus dat is gewoon te zien bij mij dus kreeg voor kerst.

Hey @Anonymous2004 

Ik scheer mij elke dag omdat mijn haargroei erg snel is.  Als ik bijvoorbeeld mijn gezicht 1 week niet scheer zie je bij mij een overduidelijke baard en snor.

Ik zelf scheer ook alles. (Ik ben zelf 15)

Bij iedereen is het weer anders de ene heeft laat pas haar de ander weer vroeg.  En de ene heeft het een beetje de ander heel erg.

Ik ga er van uit dat je het aan je ouders wilt vertellen(denk ik)

Je kan het gewoon zeggen , daar is niks mis mee. Dat is normaal. 

Groetjes gebruiker c 

Hey @Anonymous2004 

Ik scheer mij elke dag omdat mijn haargroei erg snel is.  Als ik bijvoorbeeld mijn gezicht 1 week niet scheer zie je bij mij een overduidelijke baard en snor.

Ik zelf scheer ook alles. (Ik ben zelf 15)

Bij iedereen is het weer anders de ene heeft laat pas haar de ander weer vroeg.  En de ene heeft het een beetje de ander heel erg.

Ik ga er van uit dat je het aan je ouders wilt vertellen(denk ik)

Je kan het gewoon zeggen , daar is niks mis mee. Dat is normaal. 

Groetjes gebruiker c 

Scheer jij ook je balhaar? 

@Jongen104 ja balhaar ook echt alles.  Zelfs voeten .(ja ik heb ook haar op mijn voeten)

Ik hou er graag persoonlijk van dat het een beetje glad is als je me snapt wat ik bedoel.

Hai, ik ben 15 en echt heel laat met de pubertijd, a ik heb sinds een beetje way schaamhaar, maar nog geen okselhaar. Maar hoe zeg ik nou dat ik moet scheren?

Ik heb vanaf me 11de al schaamhaar en okselhaar en ik ben nu 12, ik leen altijd en vader zijn scheer apparaat want ik scheer me vanaf me 12de en me vader heeft ook dat hij altijd heel veel haar had en ook al vroeg in de puberteit zat dus hij begreep dat ik me oksel wou gaan scheren, en me schaamhaar scheer ik niet omdat ik er toch geen last van heb ofzo 😂🤣

@Twan64 het is handig om een eigen tondeuse/scheermes hebt. Kunnen infecties aanzitten en dat wil je niet.

Reageer