Vraag

Verprutst haar... Haar snel laten groeien..?

  • 27 April 2021
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal…

Ik zit echt heel erg ergens mee…

Ik ben gister naar de kapper geweest om een stuk van mijn haar af te laten knippen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik het een paar centimeter onder mijn schouders wilde houden en laagjes in alleen de voorplukjes.

Nu heeft de kapper mijn haar volledig tot mn schouders geknipt. En nu is dat niet het ergste, het ergste vind ik dat ze in mijn hele haar laagjes heeft geknipt. Als ik mn haar los draag voel ik me echt een moeder bloempot gewoon, het is echt een oud oma kapsel gewoon. Ik voel me zo verschrikkelijk lelijk hiermee. Als ik die laagjes omhoog draag met een klem ziet het er leuk uit, maar los... 
 

De bovenkant van mijn haar is echt nog dik haar en aan de onderkant is het heeeel dun. Van achter ben ik net een bloempot als ik mn plukken niet vastzet. 

 

Ik wil zo graag dat die lagen snel weer aangroeien… Als die laagjes tot mijn schouders zijn aangegroeid knip ik alles weer recht tot mn schouders en vanaf daar laat ik het weer recht groeien. 

 

Mijn haar is zo veel dunner gewoon… Mn dikke staart die ik altijd had is gewoon weg. Ik blijf maar janken en krijg t niet uit mn hoofd.

 

Heeft iemand tips hoe je je haar snel kan laten groeien? Of moet ik nu echt een half jaar lang altijd mn haar vast dragen (los is echt echt heel lelijk en verknipt het ziet er niet uit) 🥺 

 

Iemand ervaring met rijstwater? Schijnt dat je haar 2 cm in een week kan groeien? Of pilletjes? De een zegt dat het super werkt de ander niet… Is t het proberen waard? Tips? Hoe kan ik de lagen verbergen? Help!!

 


1 reactie

Ik denk dat er niks aan te doen is, behalve wachten

Reageer