Vraag

Verkracht door mijn ex-vriend

  • 21 October 2020
  • 14 reacties
  • 2708 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

Ik ben een jaar geleden in bed geweest met een vriend, dat was toen bij hem. Zijn ouders waren niet thuis. 

Hij zei tegen mij dat ik mijn pyjama helemaal uit moet doen. Dat heb ik toen gedaan... 

Hij deed eerst normaal maar toen ging hij ineens aan mijn borsten zitten…

Eerst vond ik het heerlijk!!

Daarna zei hij dat ik me moest omdraaien, dus met mijn hoofd naar het voeteneinde…

Toen raakte hij mijn vagina aan en heeft hij mij gevingerd. 

Dat vond ik zooo heerlijk!!!

Maar toen ik ineens klaarkwam minder... 

Hij ging op mij liggen en deed zijn piemel in mijn vagina. 

En toen gingen we seksen. Ik gilde als een gek maar er was niemand thuis dus kon niemand mij helpen! 

Ik huilde en huilde en huilde!!! 

Hij gebruikte geen condoom dus het was ook niet veilig!

Hij ging mij ook tongzoenen en ik vond het verschrikkelijk maar ik kon niks doen.

Hij hield mij heel stevig vast, ik was helemaal rood van het huilen... 

Na twee uur (inmiddels 01:00 in de nacht) lang dat de hele tijd herhalen heeft hij me een soort van losgelaten.... 

Ik ging naar de wc om te plassen, toen ik plaste branden mijn hele vagina als een gek! 

Mijn schaamlippen waren helemaal rood en ik gilde alweer als een gek. 

Toen ik weer in bed lag bij hem ging hij naast me liggen en me knuffelen, ik vond het verschrikkelijk maar ik kon niks doen want hij hield me stevig vast. 

Toen heeft hij me nog een keer geneukt, daarna vielen we allebei in slaap. 

De volgende dag toen ik wakker werd lag hij op mij. 

We gingen normaal ontbijten en ik ging naar huis. 

Daar heb ik niks verteld aan mijn moeder,maar toen kwam het moment dat ze er zelf achter kwam dat er iets is gebeurd... 

Dat was toen al weer vijf maanden later.

Zij zag dat mijn buik een flink stuk was gegroeid, ik had het al gemerkt maar dacht niet aan een zwangerschap.

Ze ging met mij naar de huisarts en die verwees ons naar het ziekenhuis. Daar ben ik de hele dag onderzocht en kwamen ze erachter dat ik al vijf maanden zwanger was van een tweeling. 

Ik huilde alweer van verdriet, de dokter liet mij en mijn moeder toen alleen. 

Ik vertelde haar het hele verhaal en ze huilde toen ook, ze was verdrietig dat mij dit is overkomen. 

Daarna kwam de dokter weer naar ons toe en die vroeg ook om het verhaal nadat hij ons helemaal in tranen zag. 

Hij was ook geschokt en ging met ons praten om ons rustiger te maken. 

We zijn toen naar huis gegaan om daar te kalmeren. 

Mijn vader is drie jaar geleden overleden dus die was er niet meer en die kon ik ook niet vragen voor dubbel steun. Wel heb ik een jonger zusje en een oudere zus. 

We waren toen met ze vieren thuis, en steunde elkaar. Dat hebben we toen het rest van mijn zwangerschap gedaan. Ook heb ik nadat ik van het ziekenhuis kwam aan mijn vriend verteld dat ik zwanger ben van hem. 

Hij heeft de deur dicht gedaan en wilde mij nooit meer zien en de kinderen nooit ontmoeten. Toen was ik weer heel hard gaan huilen, maar ik wist dat dat beter was voor mij en de kinderen. 

 

De rest van mijn zwangerschap lees je in de volgende topics... 

 

Groetjes Sophia 

 


14 reacties

Hee, wat vreselijk dat dat jou zo is overkomen!

Ik ben zeker geen expert ofzo en heb er nu totaal geen verstand van, ik kan je nu lastig helpen, sorry… Maar nu ik jouw verhaal zo gelezen heb, het is wel knap van jou dat je het toch gedurvd hebt, en gelukkig niet later! Het is wel erg zwaar en jammer om als kind op te groeien zonder pa, ik zou ook zeker huilen. En wat goed van je dat je het wilde delen! Wens je veel sterkte en veeeeeel geluk met jouw kinderen!!!

 

Grtz, Shadowz:blush:

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ach wat lief van je zeg! 

Het is zeker moeilijk om als kind op te groeien zonder pa, maar ze zullen erg gelukkig bij mij zijn. 

De kinderen zijn gelukkig gezond, ik ga daar binnenkort een topic van aan maken zodat je er meer over kan lezen... 

Want ja het was echt een avontuur met mij 🙈🤣😳

Ik vind je reactie echt heel lief! 

 

Wat fijn!! Het geeft mij ook altijd zo'n goed en fijn  gevoel als ik iemand kan helpen; ook al is het met een beetje moed en succes wensen. Ik zou jouw nieuwe topic met plezier lezen en ik vind het stiekem ook interessant: niet veel mensen durven dit te delen, weet je. Het ga je goed, ik hoop dat iedereen gelukkig zal zijn, en jouw kinderen nog gelukkiger dan wie dan ook:hugging: !!!!

 

Vriendlijke groetjez, Shadowz.:heart_eyes:  

Het is verschrikkelijk wat hij jou heeft aangedaan. Geen enkele man (of vrouw, for that matter) mag jou zonder je toestemming aanraken, en al helemaal niet op die manier.

Ik begrijp uit je verhaal dat de kinderen al geboren zijn. Hoe graag ik je ook wil vertellen dat het allemaal makkelijk gaat zijn, dat is niet zo. Gelukkig sta je er niet alleen voor.

Verder zou je deze ex-vriend ook om ondersteuning kunnen vragen. Heel leuk voor hem dat hij niet zit te wachten op vaderschap, maar dan had hij zijn lul maar in zijn broek moeten houden. Sorry dat ik het zo grof breng, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer. Hij heeft jou misbruikt en dan moet hij ook de consequenties aanvaarden.

Ik vind het heel dapper dat jij je zo open hebt gesteld. Het zal vast niet makkelijk zijn om zo’n heftig verhaal op het internet te zetten, daar waar iedereen het kan zien en erop kan reageren. Dit is natuurlijk een veilige community, maar daarom is het niet minder heftig.

Ik wens jou en jouw kinderen het beste!

Wat fijn!! Het geeft mij ook altijd zo'n goed en fijn  gevoel als ik iemand kan helpen; ook al is het met een beetje moed en succes wensen. Ik zou jouw nieuwe topic met plezier lezen en ik vind het stiekem ook interessant: niet veel mensen durven dit te delen, weet je. Het ga je goed, ik hoop dat iedereen gelukkig zal zijn, en jouw kinderen nog gelukkiger dan wie dan ook:hugging: !!!!

 

Vriendlijke groetjez, Shadowz.:heart_eyes:  

Ach, ik kreeg tranen in mijn ogen ! Echt super lief berichtje 

 

Dankjewel voor je lieve reactie, de kinderen zijn uiteraard al geboren en het gaat goed met ze! 

Mijn ex vriend heb ik al een jaar niet gezien maar misschien dat ik hem moet vragen om hulp als die echt nodig gaat worden maar tot nu toe heb ik genoeg hulp om me heen waar ik blij mee ben... 

 

Heel lief berichtje nogmaals 

Wat fijn!! Het geeft mij ook altijd zo'n goed en fijn  gevoel als ik iemand kan helpen; ook al is het met een beetje moed en succes wensen. Ik zou jouw nieuwe topic met plezier lezen en ik vind het stiekem ook interessant: niet veel mensen durven dit te delen, weet je. Het ga je goed, ik hoop dat iedereen gelukkig zal zijn, en jouw kinderen nog gelukkiger dan wie dan ook:hugging: !!!!

 

Vriendlijke groetjez, Shadowz.:heart_eyes:  

Hoi hoi!! 

Mijn tweede topic staat online 

hoi Sophia,

wat vreselijk dat je ex je dit aandeed! ik vind het ook heel rot om te horen dat je pa is overleden. 
volgens mij kun je ook naar de rechtbank gaan om  te eisen dat je ex geld moet betalen voor dingen te kunnen kopen voor je kids (zoals kleding, eten en dat soort dingen) dat geld heet alimentatie  geloof ik. je hoeft het niet nu nog te doen als je dat niet wilt maar als je geld ooit nodig zou hebben kan je dit doen. ik ben wel blij dat het goed gaat met de tweeling en ik wens jou en je kinderen nog heel veel succes en geluk in de toekomst!! :blush:
-Harrypotterfan123

Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Hoe oud waren jullie

vreselijk dat je dat is overkomen!

idd goeie vraag, hoe oud ben je? 

Reputatie 2
Badge +3

wow, wat erg! wat ga je doen met die tweeling?

Badge

Verschrikkelijk 

Ik hoop dat het nu goed gaat 

Ook met je tweeling 

wow, wat erg! wat ga je doen met die tweeling?

Je kan ze moeilijk bij het oud-vuil zetten he? Tuurlijk heeft niemand gewild dat zit zo zou lopen maar ik denk dat de TS er zelf voor heeft gekozen of ze wel te houden, anders had zij wel abortus gepleegd. Elke keus is goed, het is weliswaar niet gepland maar ik vind het heel moedig dat ze de kinderen heeft gehouden en doorgaat, ondanks wat haar overkomen is!

Badge

K vind het vind het echt heel erg voor je....

 

Teskt aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4 Reacties op het forum zijn positief.

Reageer