Vraag

Verkleving van de eikel

  • 18 April 2024
  • 11 reacties
  • 160 Bekeken

Hoi hoi,

 

Ik ben een jongen van 12 en mijn voorhuid kan niet over mijn pik heen als die stijf is. Daarnaast als mijn pik slap ik en ik de voorhui erover heen doe zie ik dat er een stukje van de voorhuid aan mijn eikel vast zit. Ik kan de voorhuid na de eikel niet heel ver meer naar achteren doen en ik weet niet of dat hoort. Ik heb dit opgezocht en er staat iets over een verkleving van de eikel en dat het alleen weg kan met een operatie en dat dit ook de oorzaak is dat de voorhuid niet over de pik kan wanneer die stijf is. Is er een andere manier om het weg te halen zonder operatie en het liefst zonder het aan je ouders te vertellen?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii @ffsnelaccountmaken (leuke naam😅),

Een verkleving kan je zelf eigenlijk niet meer weghalen en daar moet denk ik toch echt een arts naar kijken. Ik denk dus dat je hier het best mee naar de huisarts kan en dat je het dus toch het best met je ouders kan bespreken. Ik snap dat je dit liever niet met je ouders bespreekt want dat vind je waarschijnlijk ongemakkelijk, maar dat valt allemaal echt mee en je ouders kijken hier echt niet raar van op hoor. Een huisarts kan hier naar kijken en kan je er het beste mee verder helpen!

Groetjess van ItsJustMe :)

Reputatie 5
Badge +4

@ffsnelaccountmaken Ik denk idd dat je toch naar de huisarts moet gaan die geven vaak een zalfje mee en als dat niet helpt dan misschien een operatie. Je kunt het ook proberen als je al even onder de douche staat.

ps hoe doe je dat dan met aftrekken?

Reputatie 2
Badge +1

Dit kan wel degelijk nog vanzelf losgaan. Heb je een bad? Ga daar een tijdje inzitten en probeer daarna je voorhuid VOORZICHTIG zover terug te trekken als gaat. Mag geen pijn doen. Maar nogmaal niks forceren! Meer jongens van 12 hebben dat, voor je 14e zou ie wel los moeten zijn. Succes. 

 

bericht aangepast ivm forumregel 10 - De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +4

@ffsnelaccountmaken zoals @Maxboy zegt probeer het idd eerst in bad of de douche straal lang op je piemeltje houden als je geen bad hebt naar de huisarts kun je altijd nog gaan. Maar hoe doe je dat dan met aftrekken of doe je dat nog niet

Reputatie 2
Badge +1

@ffsnelaccountmaken zoals @Maxboy zegt probeer het idd eerst in bad of de douche straal lang op je piemeltje houden als je geen bad hebt naar de huisarts kun je altijd nog gaan. Maar hoe doe je dat dan met aftrekken of doe je dat nog niet

"piemeltje"? Als je dan per se een verkleinwoord wil gebruiken.. maak er dan pikkie van.. hij is geen kleuter meer.. 🙈

Reputatie 5
Badge +4

@ffsnelaccountmaken zoals @Maxboy zegt probeer het idd eerst in bad of de douche straal lang op je piemeltje houden als je geen bad hebt naar de huisarts kun je altijd nog gaan. Maar hoe doe je dat dan met aftrekken of doe je dat nog niet

"piemeltje"? Als je dan per se een verkleinwoord wil gebruiken.. maak er dan pikkie van.. hij is geen kleuter meer.. 🙈

@Maxboy dat was ook niet mijn bedoeling dat is die vervelende autocorrectie ik had het ook gewoon niet gezien dat het er stond anders had ik het wel veranderd 

Reputatie 4
Badge +3

Ik had dat in het begin ook, ben er mee naar huisarts geweest en een zalfje gekregen. Nu geen problemen meer mee gelukkig. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik had dat in het begin ook, ben er mee naar huisarts geweest en een zalfje gekregen. Nu geen problemen meer mee gelukkig. 

Oh das fijn. Lekker voluit fappen. 😁😎

Reputatie 4
Badge +3

Ik had dat in het begin ook, ben er mee naar huisarts geweest en een zalfje gekregen. Nu geen problemen meer mee gelukkig. 

Oh das fijn. Lekker voluit fappen. 😁😎

Haha ja idd, dat gaat nu zo fijn 😁

Reputatie 2
Badge +1

Kan me voorstellen ja, omdat je nu niet voorzichtig hoeft te zijn. Have fun and enjoy. 👍🏼👊🏼

Reputatie 4
Badge +3

@maxboy Klopt idd, nu lekker voluit gaan en genieten 

Reageer