Vraag

Veel lichaamshaar met vrouwelijk lichaam

  • 23 January 2022
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje: Ik ben 13 jaar en ik heb het lichaam van een meisje, maar ik begin best veel lichaamshaar te krijgen, bijv op mijn buik en onder rug. Ik heb altijd al relatief veel lichaamshaar gehad op bijv mijn armen en benen, maar ik begin daar nu nog meer te krijgen. Is dit gebruikelijk? Of komt het misschien omdat ik trans ben dat mijn hoofd dacht: laten we jou eens veel lichaamshaar geven, of misschien is het wel heel normaal voor mensen met het lichaam van een meisje maar praat niemand er over, ik heb echt geen flauw idee…

Btw mijn ouders hebben nou ook niet echt heel veel lichaamshaar ofzo dus ik heb echt geen flauw idee waar dit door komt. 

 

Alvast bedankt

Gr. Felix


5 reacties

Badge

hee Felix,

dit zou denk ik best wel kunnen omdat je trans bent en je eigenlijk in het lichaam van een jongen bent geboren, dit is helemaal niet erg,  Maar vaak hebben jongens/mannen meer lichaamshaar. Als je het haar vervelend vind zou je denk ik het beste een scheermesje kunnen gebruiken om dit weg te halen, dit hoeft niet persee, want ik weet zeker dat je prachtig bent, zit er maar niet overin het is heel normaal, de ene heeft meer lichaamshaar dan de ander:heart:

Reputatie 5
Badge +2

 in het lichaam van een jongen bent geboren, 

 @lisanne Ik geloof dat het precies andersom is, op zijn profiel staat transjongen (dus van meisje naar jongen, en hij is dus in het lichaam van een meisje geboren)

 

Hoeveel lichaamshaar je hebt, hangt volledig van de persoon af. Ook als je biologisch een meisje bent kan het prima zijn dat je wat meer lichaamshaar hebt dan gemiddeld. Niks om je zorgen over te maken.

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Ik denk niet dat het erg is, je hoeft je er geen zorgen over te maken lijkt mij. 
Bij jezelf lijkt alles altijd erger dus het valt vast ook wel mee :)

Reputatie 3
Badge +2

 in het lichaam van een jongen bent geboren, 

 @lisanne Ik geloof dat het precies andersom is, op zijn profiel staat transjongen (dus van meisje naar jongen, en hij is dus in het lichaam van een meisje geboren)

Inderdaad :)

 

 

Hoeveel lichaamshaar je hebt, hangt volledig van de persoon af. Ook als je biologisch een meisje bent kan het prima zijn dat je wat meer lichaamshaar hebt dan gemiddeld. Niks om je zorgen over te maken.

Oké, thanks!

 

Ik denk niet dat het erg is, je hoeft je er geen zorgen over te maken lijkt mij. 
Bij jezelf lijkt alles altijd erger dus het valt vast ook wel mee :)

Dankje, en alles lijkt inderdaad veel erger/extremer bij jezelf :)

 

Gr. Felix

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi!

Ik ben een meisje en ik ben 12 jaar. Ik heb al jarenlang erg veel lichaamshaar en ik vind het niet fijn en ik word er super onzeker van omdat de rest het nog niet heeft.

Dus ja, je bent niet de enige!

Reageer