Skip to main content
Vraag

veel beenhaar als jongen

  • 24 June 2024
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Hallo iedereen dit is mijn eerste topic. Ik heb als jongen best veel beenhaar en vraag me af houden meisjes daarvan en is het raar om het te scheren?

Alvast bedankt voor het reageren

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Ik haal zelf mijn beenhaar weg want ik vind het niet mooi staan bij mezelf dus nee het is niet raar om dat te scheren hoor.ย Beenhaar hoort er natuurlijk wel bij en iedere jongen heeft dat wel. Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt en wat jij het liefst wilt :)

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +18

Wat โ€˜meisjesโ€™ er van vinden is niet te zeggen. Dat verschilt per persoon. De een houdt er van en de ander niet. Zelf laat ik mโ€™n beenhaar altijd zitten. En ik ben geen meisje maar ik val wel op jongens en ik vind allebei wel mooi staan. Ligt ook een beetje aan de persoon.

Als je het wilt scheren moet je dat gewoon doen. Niks raars aan.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb zelf ook veel beenhaar zelfs zo erg dat het gewoon zwart is. Ik trim het daarom kort. Dan ziet het er een stuk beter uit. Niet helemaal weg want dan worden mijn benen niet meer bruin. En het blijft iets mannelijks zijn natuurlijk.ย 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik heb juist heel weinig tot geen, beetje van dat donzige niet zichtbaar en zelf vind ik dat prima. Maar ik zou zeggen doe vooral wat jij zelf fijn vind en er is denk ik geen algemene meisjes-mening te geven ๐Ÿ˜‰ dat verschilt net als personen in alles kunnen verschillen.ย 

Groetjes liefs Tartan Xย 

Reageer