Vraag

vapen met gevoelige longen

  • 20 May 2022
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoii ik zou graag een keer vape willen uitproberen en hoe het smaakt enzo en dat rook vind ik er zelf ook cool uit zien. Alleen ik heb een probleem want ik ben geboren met hele gevoelige Longen dus als ik teveel rook is er een grote kans dat ik er dood aan kan gaan. En ik heb uit mezelf al een slechte conditie en als ik de berg op fiets dan adem ik daarna ook al moeilijk. Is het erg verslavend? Ik hoop een reactie terug te krijgen! 

 

X Sophie (niet echte naam)

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld  illegale activiteiten is niet toegestaan. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan. Roken en dus ook vapen is niet toegestaan onder de 18.

Anne - De Kindertelefoon


1 reactie

Ja. Het is heel verslavend.

Ik zou er niet eens aan beginnen. Waarom zou je? Omdat het er leuk uitziet en nu ff ‘populair’ is? Om als schaap overal achteraan te lopen? Wees zuinig op je lichaam joh, zeker als je al gevoelige longen hebt.

Reageer