Skip to main content

Hallo,

Ik zit er de laatste tijd over na te denken om een vape te kopen, ik wil gwn 1x mijn eigen vape hebben. Zelf weet ik dat er meer nadelen dan voordelen aan zitten en je kan natuurlijk ook veel leukere dingen doen of halen met het geld wat je aan een vape besteed. Ookal denk ik aan de nadelen, alsnog zou ik het willen proberen. Heeft iemand advies?

xxx J

Heyy,

Het enige advies dat ik je kan geven is om het niet te doen. Je zegt zelf al dat er meer nadelen dan voordelen aan vape zitten en dat geld wat je daaraan besteed kan je veel beter aan andere leuke dingen uitgeven. Vape is echt slecht voor je gezondheid en het is ook verslavend dus ik zou het niet doen.

Groetjess van ItsJustMe <3


Gewoon van weg blijven en je longen niet kapot maken


Het is altijd handiger of niet aan een zeer verslavende en schadelijke hobby te beginnen. en als je moet vapen om bij een groep te horen is dat een zielig groepje.


Heyy,

Je moet er echt niet aan beginnen! Nu heb je het nog nooit gedaan, dus mis je het ook niet, ook al zou je het misschien wel willen. Als je verslaafd raakt ga je er echt spijt van krijgen, de kans dat je gezondheidsproblemen krijgt is gewoon heel groot. 

https://www.rtl.nl/rtl-nieuws/artikel/5410050/vapen-nederland-tieme-ziek-longen-schade-slachtoffer-schadelijk-e Dat wil je toch niet? Hij is pas 19 en heeft nu al hele heftige klachten door vapen…

En hier nog wat informatie:

https://www.zuyderland.nl/nieuws/artsen-slaan-alarm-over-gevaren-van-vapen/

 


Niet doen. 


Niet doen, het is echt niet stoer. Je krijgt er later alleen maar last van.  X


Hoi @j.m.b ,

Ik kan je alleen maar zeggen: doe het niet! Door te vapen maak je je lichaam kapot. Als je er eenmaal aan begonnen bent, dan is het heel moeilijk om nog te stoppen. Het is zonde van je geld EN van je lichaam. Ik heb zelf (gelukkig) nog nooit gevaped, en ik ga er ook nooit aan beginnen. Vapes met een smaakje zijn gelukkig al verboden, maar er zijn helaas nog steeds mensen die het toch doen. Ik denk dan: Als je een zoet smaakje in je mond wilt hebben, eet dan maar een stuk fruit. Dat lijkt me ook veel lekkerder, ook al heb ik nog nooit gevaped. Hopelijk luister je naar het advies van mij en de andere mensen die hebben gereageerd op dit topic. 

Groetjes, @hoiii47 


Hey! Ja ik heb wel een goed advies: koop vooral iets anders, iets nuttigs, en laat die vieze ongezonde vape mooi voor wat ie is! 💪 Wees sterk, wees verstandig, doe het gewoon niet. 

Liefs Tover xxx


vape niet je stopt er niet meer mee en je maakt je lichaam er mee kapot. is net zoals roken alleen dan zitten er andere slechte stofjes in


Reageer