Van angst in broek plassen

  • 15 January 2023
  • 6 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik zat 1 keer een horrorfilm te kijkrn bij zo'n vriend thuis en nog 2andere vriendinnen, en pas op de hrlft van de film moest ik heel nodig plassen je zou dan denken dat ik naar een wc zou gaan maar ik durfde toen niet te gaan. Maar toen ik de film door zat te kijken kwam er een heel eng stuk voor dat mij zo erg liet schrikkrn dat ik plaste in me broek ik schaamde me dood toen. Kdagt dat mij egt niet zou gebeuren maar tog gebeurde het Bij wie is er ook zoiets gebeurd


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Geeft helemaal niks, overkomt de beste

Reputatie 3
Badge +3

Geeft helemaal niks, overkomt de beste

Oké maar ik schaam me er wel voor

Reputatie 7
Badge +19

Ja kan me voorstellen maaar dat is niet nodig. Ik heb een keer midden op een skibaan in me broek geplast 😂😂 weetje je kan er soms gwn niks aan doen

Reputatie 3
Badge +3

Ja kan me voorstellen maaar dat is niet nodig. Ik heb een keer midden op een skibaan in me broek geplast 😂😂 weetje je kan er soms gwn niks aan doen

Oké hoe ging dat bij jou?

Reputatie 7
Badge +19

Ik was gevallen midden op de skibaan… maar ik moest al heel de tijd plassen. Ja toen moest ik lachen enzo en ik kon niet meer opstaan en toen heb ik in me broek geplast. Nou mn vrienden lachte me wel uit daarom, maar gwn op een leuke manier. Weetje iedereen heeft wel eens dat ie perongeluk in zn broek plast of dergelijk. Geen zorgen daarover

Reputatie 3
Badge +3

Ik was gevallen midden op de skibaan… maar ik moest al heel de tijd plassen. Ja toen moest ik lachen enzo en ik kon niet meer opstaan en toen heb ik in me broek geplast. Nou mn vrienden lachte me wel uit daarom, maar gwn op een leuke manier. Weetje iedereen heeft wel eens dat ie perongeluk in zn broek plast of dergelijk. Geen zorgen daarover

Ahh oke dat heb ik ook een d gehad

Reageer