Skip to main content
Vraag

Vallen drynites bij meerdere mensen klein?

• January 9, 2025
  • 7 reacties
  • 371 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben  een jongen van 16 en ik heb een keer eerder de grootse maat drynites gekocht. Ze zitten heel fijn enz maar zodra ik een erectie krijg past het niet meer. Heb ik per ongeluk toch de verkeerde gekocht of zijn er meer mensen dit probleem?

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 9, 2025

Daarnaast lekt het soms door en dat is niet ideaal. Ik vind het dus niet altijd comfortabel omdat ik niet zeker ben.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 17, 2025

ja bij mij een beetje ik ben 13-170cm-60 kg dus bij mij passen ze nog prima anders zou je online kunnen kijken aangezien jij al 16 ben kan je ze ook bestellen neem ik aan 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 17, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@ollie  Ja ik ben laatste tijd veel gegroeid, maar toen ik 170 was paste ze ook al niet helemaal meer terwijl het wel de grootste maat is

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 20, 2025

onnodige quote verwijderd 

Welke heb je 8-15jaar of de 13+die is nieuw en ook iets groter  want bij mij past hij wel gewoon maar ik ben een meisje .

Maar weer dat me neefje het ook soms ook heeft en die is 13 jaar en al best wel groot maar ze passen bij hem wel gewoon 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 20, 2025

onnodige quote verwijderd 

Welke heb je 8-15jaar of de 13+die is nieuw en ook iets groter  want bij mij past hij wel gewoon maar ik ben een meisje .

Ik heb de 8-15 dus ik denk dat het dan daar aan ligt

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 20, 2025

Ja probeer de maat groter is dat zal misschien ook al helpen anders zou je naar tena luiers moeten die heb je ook in junior

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 31, 2025

Heb drynites wel gehad, maar lekte snel. Dus heb gewone luiers. Tena, abena en crinklz.