Skip to main content

Hoi allemaal

Ik ben een meisje van 12 en ik heb last van vagina haar ik heb al best veel meisjes naakt gezien maar bijna geen één had vagina haar nu durf ik ook niet om te kleden bij andere want ik ben bang dat ze het kunnen zien😰 als jij ook vagina haar hebt kan je ook pls laten weten hoe oud je bent??

❤️❤️

Bedoel je dat het haar echt bij je vagina zit of gewoon erboven, dat wordt namelijk schaamhaar genoemd. Iedereen krijgt dat alleen jij zit waarschijnlijk eerder in de puberteit en hebt hier dus eerder "last" van. Je kan het gewoon met een scheermesje weghalen en dan is er niks meer van te zien.


Onnodige quote verwijderd

@Randompersoon Het is meer erboven 


Oh dat is gewoon normaal en krijgen alle meiden. Bij jou is het dus gewoon wat eerder, maar zoals ik al zei kan je het heel makkelijk met een scheermesje weghalen.


Onnodige quote verwijderd

@Randompersoon Dankje wel


Da’s heel normaal! Maak je maar geen zorgen, het betekent dat je in de puberteit komt 🙂.

Vraag aan je ouders/verzorgers of ze je willen leren scheren. Het is simpel hoor.


Heb je inderdaad alle spullen om het te scheren, zoals een goed en scherp scheermesje en scheerschuim?


Is het gelukt met je vagina scheren?


Yep

 


Maar hoe zie jij andere meisjes naakt dan en zie je ook wel eens jongens naakt, of heb je wel eens seks gehad?


Soms bij kleedkamers enz maar bij mijn bff mogen we gwn allebei alles van elkaar zien en bij jongen idk ik ken veel rare jongens


Oh haha, ja dan snap ik het.


Hoi

 ik dat had ook al erg vroeg toen ik 9 was maar iedereen krijgt dat dus geen zorgen


Reageer