Vraag

Vagina in brandnetels

  • 12 July 2020
  • 6 reacties
  • 1039 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heey allemaal, het is een tijdje geleden dat ik actief ben geweest, but I'm backk!

Ik ben dus sinds gister op kamp met scouting en vandaag gingen we wandelen. Allemaal leuk en aardigz maar, ik moest plassen en we waren nog lang niet op de helft maar het was te ver om terug te gaan. Ik ging dus even in de bosjes, ik merkte niet dat daar brandnetels waren, maar ik viel dus een soort van, waardoor ik met m'n vagina in de brandnetels kwam. Ik heb er nu ontzettend veel last van en plassen doet pijn doordat dat erlangs stroomt zegmaar.

Is dit gevaarlijk? Heeft iemand tips? Alvast bedankt! ;)


6 reacties

Hey,

Ik weet niet of het gevaarlijk is, maar je kan dat beter tegen je huisarts zeggen, (als je weer thuis bent) maar het kan ook bijvoorbeeld bij een leader van je scouting (sorry ik wedt niet hoe dat heet bij scouting maar je snapt me wel)

 

Tip. Ik kan je aanraden om natuurlijk even bij iemand te vragen die er meer verstand van heeft zoals de arts. Maar misschien helpt het om bij een drogisterij een zalfje te halen hiervoor .

Hopelijk helpt dit!

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +4

hey, xilse 

 

vgs is het niet heel slecht maar het kan wel ontstoken of geïnfecteerd raken en dan is het wel een groot probleem. dus zoals gebruiker c al zij miss ff naar een arts.

 

miss kan deze site je ook helpen https://www.hpdetijd.nl/2019-10-16/houd-brandnetels-nou-gewoon-weg-van-je-intieme-zone/

 

ik hoop dat dit je helpt

 

MVG annoniemejongen

Als het niet vanzelf overgaat zou ik inderdaad contact opnemen met je huisarts. Misschien is er ook iemand van de leiding die je om hulp kunt vragen, daar zijn ze immers voor. Is er niet een aardige vrouw mee waarmee je even kunt sparren voor een goeie oplossing?

Hey xIlse

 

Zo, wat naar dat je door brandnetels gestoken bent op zo’n gevoelige plek. Dat moet inderdaad erg onprettig zijn. 

 

Zoals hierboven voorgesteld werd, ga je, als je hier last van blijft hebben, best langs bij de huisarts. Is er eventueel een arts of verpleegkundige mee op kamp? Anders is een leider, oudste of verantwoordelijke een goed aanspreekpunt. Ik vermoed trouwens dat zij al vaker van dit soort dingen gehoord hebben; je hoeft je er niet voor te schamen. 

 

Houd jezelf maar goed schoon met water, en met water alleen. Zalfjes hoor je daarbeneden enkel te gebruiken als die je aangeraden zijn door een arts. Ga daarnaast, ook als je erge jeuk hebt, niet krabben. Krabben verergert de jeuk, en kan wondjes veroorzaken. Die wondjes kunnen op hun beurt dan weer gaan ontsteken. 

 

Ik denk dat je nu wel geleerd hebt om een brandnetel vrij plekje te zoeken, voor moest je in de toekomst nog eens naar de wc moeten tijdens een wandeling. Denk er ook aan dat je niet zomaar een blad mag gebruiken om jezelf droog te deppen; sommige bladeren kunnen namelijk voor irritatie zorgen. 

 

Ten slotte wens ik je nog een fijn kamp toe :deciduous_tree:  Hopelijk ben je snel van je klachten verlost. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt voor al jullie reacties, het was gelukkig al weg na 2 dagen.

 

groetjes

Reputatie 7
Badge +5

Nee is niet gevaarlijk 

Reageer